tyk hvid klat udflåd!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.499 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Mariajny

Som tidligere skrevet i tråd i dag. Er jeg 8 dage over tid. I tirsdags kom der en tyk hvid klat udflåd, hvad kan det være? Nogen der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Mariajny

Mariajny skriver:

Som tidligere skrevet i tråd i dag. Er jeg 8 dage over tid. I tirsdags kom der en tyk hvid klat udflåd, hvad kan det være? Nogen der har prøvet det?

Slet ingen der har oplevet dette, eller ved hvad det kan være

Anmeld

4. august 2011

FogL

Mariajny skriver:

Hvad med at teste? I starten havde jeg også forøget udflåd, og en del tykkere - held og lykke! 

Anmeld

4. august 2011

ano14316

Mariajny skriver:

Jeg har altid døjet med noget meget flydende ildelugtende udflåd (undskyld!)

Men da jeg blev gravid ændret det sig til at være tykt, hvidt og bare have en let syrlig lugt af mælkesyrebakterier..

Anmeld

4. august 2011

rogerrasch

Mariajny skriver:

prøv at teste, det er nemlig meget normalt at have udflåd når man er gravid

Anmeld

4. august 2011

Mariajny

rogerrasch skriver:

prøv at teste, det er nemlig meget normalt at have udflåd når man er gravid

har testet igen.. og igen NEGATIV

Anmeld

4. august 2011

FogL

Mariajny skriver:

Hmmm.. Det lyder altså underligt.. Men prøv at vente et par dage, og så test igen - det ville jeg gøre!  for, at den er der! 

Anmeld

4. august 2011

Mariajny

ciepige skriver:

Hmmm.. Det lyder altså underligt.. Men prøv at vente et par dage, og så test igen - det ville jeg gøre!  for, at den er der! 

ja det vil jeg også gøre håber den er der

Anmeld

4. august 2011

rogerrasch

Mariajny skriver:

hmm ærgeligt... kunne ellers godt have lydt som en graviditet hmm har du overvejet at bestille tid til en evt. blodprøve?? for syns da det lyder mærkeligt at du er gået så meget over tid

Anmeld

4. august 2011

Mariajny

rogerrasch skriver:

hmm ærgeligt... kunne ellers godt have lydt som en graviditet hmm har du overvejet at bestille tid til en evt. blodprøve?? for syns da det lyder mærkeligt at du er gået så meget over tid

nej har jeg ikke gjort endnu. måske jeg skulle gøre det. men tror lige jeg vil vente til næste uge, og så først teste, og derefter ringe til lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.