20+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

lilledittemor

Chalala85 skriver:

Smuk mavse, den vokser jo fint  Og tillykke med at være halvvejs, det er stort

Ja, nu kan den endelig ses
Tak - du er sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Chalala85

Ditte_Marie skriver:

Ja, nu kan den endelig ses
Tak - du er sød

Det er du bestemt også Og dejligt at man kan læse glæden i dine mavetråde nu

Anmeld

4. august 2011

Camulla

Ditte_Marie skriver:

Hehe tak

Det er også rart at være ovre "på den anden side"

Jeg vil sige at siden farmand mærkede hende, så har det hele været mere virkeligt - hvis du forstår.. og jeg kunne med det samme bedre forholde mig til navnet. Så gik det nok også rigtig op for mig at jeg har en lille baby derinde

Så jeg er ret sikker på at vi har valgt det rigtige navn - heldigvis

Ja, det forstår jeg udmærket Så dejligt for jer...

Ang. navnet så vil jeg sige at jeg var meget i tvivl om min søn skulle hedde Micas - det var mere faren som var sikker på det. Jeg lod den ligge og ventede til han blev født og da han kom ud, kunne han ikke hedde andet. Under graviditeten tænkte jeg rigtig meget på navne og på om man nu fortrød det, hvad nu hvis... Men jeg har ikke haft den mindste snært af fortrydelse overhovedet, tror det er bare er noget andet når de kommer ud - så kan de ikke hedde andet Og heldigvis da!

Anmeld

4. august 2011

lilledittemor

Camulla skriver:

Ja, det forstår jeg udmærket Så dejligt for jer...

Ang. navnet så vil jeg sige at jeg var meget i tvivl om min søn skulle hedde Micas - det var mere faren som var sikker på det. Jeg lod den ligge og ventede til han blev født og da han kom ud, kunne han ikke hedde andet. Under graviditeten tænkte jeg rigtig meget på navne og på om man nu fortrød det, hvad nu hvis... Men jeg har ikke haft den mindste snært af fortrydelse overhovedet, tror det er bare er noget andet når de kommer ud - så kan de ikke hedde andet Og heldigvis da!

Hvor dejligt at høre din historie
Godt at jeg ikke er den eneste som kommer i tvivl
Dejligt navn !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.