Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ditte_Marie skriver: Endelig er jeg halvvejs Hvor er det bare dejligt.Far fik lov til at mærke hendes spark to gange da jeg var 19+5 Selvom vi lå i mørket i soveværelset, så kunne jeg næsten høre ham smile. Min mor fik lov til at mærke hendes spark igår, da jeg var 19+6,det blev hun rigtig glad for at få lov til Jeg mærker hende hver dag nu, og hendes spark bliver stærkere for hver dag der går.. Det er bare så fantastisk Vores lille gottegris Maven er også vokset en del den sidste uge - det er rart at man begynder at kunne se det rigtigt nu. Især hvis jeg lige har spist - så er den enormt oppustet Og det er første gang jeg ikke blev fornærmet over at blive kaldt "tykke".
Endelig er jeg halvvejs Hvor er det bare dejligt.Far fik lov til at mærke hendes spark to gange da jeg var 19+5 Selvom vi lå i mørket i soveværelset, så kunne jeg næsten høre ham smile. Min mor fik lov til at mærke hendes spark igår, da jeg var 19+6,det blev hun rigtig glad for at få lov til Jeg mærker hende hver dag nu, og hendes spark bliver stærkere for hver dag der går.. Det er bare så fantastisk Vores lille gottegris Maven er også vokset en del den sidste uge - det er rart at man begynder at kunne se det rigtigt nu. Især hvis jeg lige har spist - så er den enormt oppustet Og det er første gang jeg ikke blev fornærmet over at blive kaldt "tykke".
Hvor er den bare super flot og fin
Må jeg spørge om hvor din bh er fra?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wow, flot mave og flot undertøj... Hi hi...
Tillykke med milepælen, jeg glæder mig selv til 20 + 0 (er 16 + 5 nu).
Og dejligt at du mærker hende hver dag.
Hvordan med navnet? Er du stadig i tvivl??
Hvor er det en fin mave
Hvor er den bare super flot og fin Må jeg spørge om hvor din bh er fra?
Tak Selvfølgelig må du det Jeg har købt dem (har tre) i Gina Tricot i sverige igår - men tror også at de kan fåes her i DK. De er gennemsigtige og uden bøjle og mega behagelige at have på, når man skal slappe af herhjemme. Eller til at sove med hvis brysterne er ømme Jeg har dem i sort, hvis og en fin lyserød og har givet 99 svenske kroner pr. stk - her i DK koster de dog 79kr
Ditte_Marie skriver: Tak Selvfølgelig må du det Jeg har købt dem (har tre) i Gina Tricot i sverige igår - men tror også at de kan fåes her i DK. De er uden bøjle og mega behagelige at have på, når man skal slappe af herhjemme. Eller til at sove med hvis brysterne er ømme Jeg har dem i sort, hvis og en fin lyserød og har givet 99 svenske kroner pr. stk - her i DK koster de dog 79kr
Tak Selvfølgelig må du det Jeg har købt dem (har tre) i Gina Tricot i sverige igår - men tror også at de kan fåes her i DK. De er uden bøjle og mega behagelige at have på, når man skal slappe af herhjemme. Eller til at sove med hvis brysterne er ømme Jeg har dem i sort, hvis og en fin lyserød og har givet 99 svenske kroner pr. stk - her i DK koster de dog 79kr
Tusind tak Skal faktisk til sverige på søndag så må jeg prøve at se om jeg kan finde dem... har opgivet bh'er fuldstændig selv nemlig...
og ps. rigtig rart at se en flot gravid mave der ikke er 1000 km stor, har nemlig ingen mave og er i 18 uge men den følger faktisk din på dine billeder, så hvis jeg ser sådan ud i uge 21 så er jeg godt nok ovenud glad
Ditte_Marie skriver: Jeg kan godt mærke når hun karter rundt derinde Men glæder mig til at man kan se det - og se sparkene
Jeg kan godt mærke når hun karter rundt derinde Men glæder mig til at man kan se det - og se sparkene
Camulla skriver: Wow, flot mave og flot undertøj... Hi hi... Tillykke med milepælen, jeg glæder mig selv til 20 + 0 (er 16 + 5 nu). Og dejligt at du mærker hende hver dag. Hvordan med navnet? Er du stadig i tvivl??
dukke skriver: Hvor er det en fin mave
Smuk mavse, den vokser jo fint Og tillykke med at være halvvejs, det er stort
Tusind tak Skal faktisk til sverige på søndag så må jeg prøve at se om jeg kan finde dem... har opgivet bh'er fuldstændig selv nemlig... og ps. rigtig rart at se en flot gravid mave der ikke er 1000 km stor, har nemlig ingen mave og er i 18 uge men den følger faktisk din på dine billeder, så hvis jeg ser sådan ud i uge 21 så er jeg godt nok ovenud glad
Så må du lige kigge efter dem Men de kan sikkert også fåes herhjemme.Jeg bruger også selv 70H - men gider ikke de kedelige ammebh'er.Men dem her, der kunne jeg bruge en Medium, fordi jeg er smal i taljen.. En Large sad bedre om brysterne, men blev sgu for løs i elastiken. Og de kan også justeres i stropperne. http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollecti on-p1.html#category_100090Du kan se dem her - de er nederst på siden. Der er fem forskellige farver og den hedder Molly Triangle Bra Jeg har de tre nederste farver Tak Jeg har godt nok også kigget meget på billederne af store flotte gravide maver.. med misundelse Men den er "lille" på billedet fordi jeg lige er stået op, den plejer at puste sig lidt mere op så den bliver helt rund Håber at din baby-mavse også snart kommer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128