Øjenbryn - Moden nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

MaybeBaby

Kloster skriver:

Så lige i Nyhederne i går fra Modeugen af. Og her lod jeg mærke til modellernes øjenbryn.

Giga store skovsnegle, de har over øjnene....

Er det virkelig moden nu? Hvad synes du? Skal vi bare lade det hele vokse til ell hvad gør du?

Tynde fine rettede bryn er åbenbart ved at være yt...

Altså nu får jeg jo faktisk løn for at rette bryn men jeg plejer nu at lytte meget til kunderne og så gælder der nogle regler. Bærer man briller, så skal man undgå at de bliver for tynde, da stellet ofte stjæler noget af brynet. Men er selv til en mellemting, men helt klart til den brede side. men ikke skovsnegle! Min kæreste siger tit: "du bør overveje at tage pincetten med dig rundt!" er simpelthen så arbejdsskadet, at jeg i køerne i supermarkederne kun kan se bryn, jeg får lyst til at overfalde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Magsen

Bubbes skriver:

Indrøm det nu Mags Du EEEEELSKERR skovsneglen

Oh shut up !!! I haaate it !!! 

Anmeld

4. august 2011

Zafir

Altså - Mine øjenbryn er plukkede og slanke i det. De vokser aldrig helt ud mere Så de er sådan her...
Tilgengæld har jeg aldrig været en der følger moden og har min øjenbryn sådan, fordi jeg syntes det ser pænest ud til mine øjne

- Og ja - skovsnegle øjenbryn. Det har sku altid været YT hvis man spørger mig!!!

Anmeld

4. august 2011

Billemyre

Jeg har ret meget bryn.. Ikke skovsnegle, men helt perfekte til mit ansigt, efter min egen mening.
Jeg har aldrig været til de helt tynde plukkede bryn... Har man tynde bryn fra naturens side, klæder det som oftest en rigtig godt - Men jeg er helt sikkert mest til de mere fyldige, som jeg synes giver ansigtet mere karakter.

Dog plukker jeg de hår, der har forvildet sig væk fra selve brynet

Anmeld

4. august 2011

Jolene

Jeg synes, kun skovsneglene ses på catwalks og i modeblade, og de er ikke rigtig nået ud i gadebilledet. De er jo typisk sminket, og det er en del make-up at skulle gå med i hverdagen, hvis det blev hverdagsmode. Og hvis man ikke fra naturens side er udstyret med store bryn, så er det svært at få til at se godt ud som hverdagssminke. 

Store bryn er flotte, hvis de er trimmet og formet, og selvfølgelig passer til ansigtet. Disse bryn skulle bare have en lille tilrettelse, så ville de være rigtig flotte. Kan ikke lide bryn, der er plukket til en tynd streg.

Mine egne. Kan ikke få dem kraftigere eller tykkere.

Anmeld

10. august 2011

Sabina

DE der giga store skovsnegle, som du snakker om , har været ''in'' i nogle år efterhånden .. :-) Men jeg kunne aldrig finde på at lade dem go sådan ud . Jeg vil hellere ha' fine øjenbryn

Anmeld

10. august 2011

emsaroto

altså, jeg plukker ikke mine men jeg har heller ikke skovsnegle

Anmeld

10. august 2011

Mamalou

Kloster skriver:

Så lige i Nyhederne i går fra Modeugen af. Og her lod jeg mærke til modellernes øjenbryn.

Giga store skovsnegle, de har over øjnene....

Er det virkelig moden nu? Hvad synes du? Skal vi bare lade det hele vokse til ell hvad gør du?

Tynde fine rettede bryn er åbenbart ved at være yt...

Jeg er mest til naturlige, men tilpasset øjenbryn og ikke store skovsnegle... Giver det mening? Jeg bryder mig ikke om de øjenbryn, der tynde/ikke eksisterende og farvet/tegnet op... 

Så naturlig - men alligevel ikke skovsnegs naturlig

Anmeld

10. august 2011

Mamalou

Jolene skriver:

Jeg synes, kun skovsneglene ses på catwalks og i modeblade, og de er ikke rigtig nået ud i gadebilledet. De er jo typisk sminket, og det er en del make-up at skulle gå med i hverdagen, hvis det blev hverdagsmode. Og hvis man ikke fra naturens side er udstyret med store bryn, så er det svært at få til at se godt ud som hverdagssminke. 

Store bryn er flotte, hvis de er trimmet og formet, og selvfølgelig passer til ansigtet. Disse bryn skulle bare have en lille tilrettelse, så ville de være rigtig flotte. Kan ikke lide bryn, der er plukket til en tynd streg.

Mine egne. Kan ikke få dem kraftigere eller tykkere.

Anmeld

10. august 2011

Darling<3

Mine bryn ser sådan her ud, orker ikke at plukke dem.. Hahaha...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.