Øjenbryn - Moden nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.575 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. august 2011

Kloster

Så lige i Nyhederne i går fra Modeugen af. Og her lod jeg mærke til modellernes øjenbryn.

Giga store skovsnegle, de har over øjnene....

Er det virkelig moden nu? Hvad synes du? Skal vi bare lade det hele vokse til ell hvad gør du?

Tynde fine rettede bryn er åbenbart ved at være yt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

chael

Kloster skriver:

Så lige i Nyhederne i går fra Modeugen af. Og her lod jeg mærke til modellernes øjenbryn.

Er det virkelig moden nu? Hvad synes du? Skal vi bare lade det hele vokse til ell hvad gør du?

Nu er jeg fra naturens hånd ikke udstyret med de vildeste øjenbryn, men dengang jeg startede med at plukke dem, der skulle de også være slanke og tynde.

Nu har jeg ladet dem vokse, så de er blevet bredere og så bliver de tegnet op med en blyant, så de får mere volume

Syntes det er meget pænt, men noget af det bliver også liiiidt for meget!!

*CAmilla 32+1

Anmeld

4. august 2011

L.J.L

haha, men der må vel være en mellemting imellem skovsneglene og blyantsstregerne SKULLE jeg vælge ville det klart blive skovsneglene, om jeg fatter at mange barberer deres øjenbryn helt af for derefter at tegne to streger oppe i panden

Anmeld

4. august 2011

Kloster

chael skriver:

Nu er jeg fra naturens hånd ikke udstyret med de vildeste øjenbryn, men dengang jeg startede med at plukke dem, der skulle de også være slanke og tynde.

Nu har jeg ladet dem vokse, så de er blevet bredere og så bliver de tegnet op med en blyant, så de får mere volume

Syntes det er meget pænt, men noget af det bliver også liiiidt for meget!!

*CAmilla 32+1

Jeg farver mine. Og ellers skraber jeg dem. Men at lade dem vokse, synes jeg måske er en tand for naturligt....

Anmeld

4. august 2011

Kloster

L.J.L skriver:

haha, men der må vel være en mellemting imellem skovsneglene og blyantsstregerne SKULLE jeg vælge ville det klart blive skovsneglene, om jeg fatter at mange barberer deres øjenbryn helt af for derefter at tegne to streger oppe i panden

Og helst fuldstændig sammen, så det max er 1 cm imellem øjenbrynene.

Anmeld

4. august 2011

chael

Kloster skriver:

Jeg farver mine. Og ellers skraber jeg dem. Men at lade dem vokse, synes jeg måske er en tand for naturligt....

Altså mine er ikke VILDT voksende, de er jo plukket i en pæn form, men de er bredere end de var før i tiden. Men stadig plejet og plukket

*Camilla

Anmeld

4. august 2011

chael

Kloster skriver:

De ser ud som på mit profil billede, bare en anelse bredere nu. Ikke helt så tynde mere

*Camilla

Anmeld

4. august 2011

Magsen

jeg hader skovsnegle øjenbryn, så ligemeget hvad der er mode eller ej, så plukker jeg dem sku, men har aldrig haft helt tynde de er som på mine billeder :b og vil nok altid være nogenlunde sådan 

Anmeld

4. august 2011

Sabsy

Maggieh skriver:

jeg hader skovsnegle øjenbryn, så ligemeget hvad der er mode eller ej, så plukker jeg dem sku, men har aldrig haft helt tynde de er som på mine billeder :b og vil nok altid være nogenlunde sådan 

Indrøm det nu Mags Du EEEEELSKERR skovsneglen

Anmeld

4. august 2011

Fenja09

Mine egne øjenbryn er ret "trimmede" fra naturens side, så det er meget lidt jeg behøver at fjerne. Bryder mig ikke om at øjenbryn vokser uhæmmet eller kun er tegnet op med en streg. Synes de skal se helt naturlige ud - ikke for tykke og ikke for tynde.

Jeg går ikke så meget op i hvad moden diktere, men hvad der klæder mig og hvad jeg trives bedst med.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.