Oh don't get me started!!! Jeg kaster op bare jeg hører ordet sviger!!!
Min kæreste er desværre enebarn... Det kan man slet ikke mærke på ham, men tilgengæld på hans forældre!!!!
De kan slet slet ikke gi slip på ham... Han er altså 32, har sit eget hus og nu også kæreste og barn... De styrer hans økonomi og helst også alt andet i hans liv!!! Jeg er ved at få et føl på tværs!!!
De VIL ha ret i alt og det er kun deres meninger og tanker der duer... Alt andet er da noget mærkeligt noget!!!
Og hans ene moster er ligeså slem... De ønsker vi havde til barnedåben var jo heller ikke gode nok!! Vi måtte jo forsvare i ti min. hvorfor vi ikke ønskede os en voksipose!!! Det gør alle andre jo, så det var da dybt underligt, vi ikke gjorde!!! Og vi ønskede os en sansegynge, men hun syntes en motorikgynge var bedre, så den købte hun. Vi byttede den så til en sansegynge; hun blev så smækfornærmet at vi ikke har talt med hende siden... Må hun jo helt selv styre!!!!
Hans anden moster er heldigvis super sød, så der er ikke noget... Og dem på hans fars side er også ok.
Men hans forældre kunne jeg godt undvære i laaaang tid ad gangen.... De har altid kun kritik at komme med og man kan ikke føre en samtale, for det eneste de bidrager med er kritisk spørgsmål på kritisk spørgsmål!!! Hvorfor gør I ikke det? Hvem har sagt det? Hvorfor gør I ikke det jeg synes? Jeg synes da det her er bedst! Det kan jeg da ikke lide! OSV.! Konstant er de over os!!!
Jeg holder det ikke ud, men ved heller ikke hvad jeg skal gøre ved det.... Min kærestes far sagde også til mig en dag at jeg jo ALDRIG bliver en del af familien! Fedt, lige at få den stukket i hovedet.... Fjols...
Ups, nu kom jeg vist lige af med lidt galde...
Anmeld