Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den kommende far skriver: Saa naermer tiden sig til Nf scanning. Vi blev sat 1 uge og 4 dage tilbage ved en TS for en maaned siden. Vi haaber lidt paa at blive rykket lidt frem igen. Hvor meget er i blevet rykket MVH De kommende far http://babydutten.blogspot.com/
Saa naermer tiden sig til Nf scanning. Vi blev sat 1 uge og 4 dage tilbage ved en TS for en maaned siden.
Vi haaber lidt paa at blive rykket lidt frem igen. Hvor meget er i blevet rykket
MVH
De kommende far
http://babydutten.blogspot.com/
Ved terminsberegner fik jeg termin den 17 august, og jeg fik den samme termin til NF scanning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved lægen blev min termin fastsat til 27/8 - hvilket også var det jeg selv havde regnet mig frem til.
Til NF scanningen blev det rykket til d. 23/8.
jeg blev rykket fra den 23 juli til den 21 juli..
jeg var til nakkefoldsscanning i tirsdags og havde normalt termin 12 februar men blev rykket til 9. februar
Hej,
Min termin blev ved lægen sat til d. 18/8/2010, til NF sagde de 28/08 og han blev født d. 20/8.
Så den første termin var nok den korrekte
Er der nogen som bliver rykket til scanningen i 20. uge?
Tina&Martin skriver: En dag frem, så i stedet for 4/10 blev det til 5/10.... Fødte dog d. 10/10
En dag frem, så i stedet for 4/10 blev det til 5/10.... Fødte dog d. 10/10
hehe håber meget på vi bliver rykket frem
Den kommende far
Frøken J. skriver: Blev sat én dag frem Til tryghedsscanningen troede jeg, at jeg var 7+0, men hun sagde jeg var max 6+0. Men til NF fandt vi ud af, at jeg faktisk havde været 7+1, da jeg var til tryghedsscanningen, så det var scanningsdamen til tryghed, der tog fejl Det er jo svært at måle præcist på noget så småt.
Blev sat én dag frem Til tryghedsscanningen troede jeg, at jeg var 7+0, men hun sagde jeg var max 6+0. Men til NF fandt vi ud af, at jeg faktisk havde været 7+1, da jeg var til tryghedsscanningen, så det var scanningsdamen til tryghed, der tog fejl Det er jo svært at måle præcist på noget så småt.
også det vi sætter vores lid til
hvis man er blevet sat meget tilbage ved en tidlig TS er der så ikke gode chancer for at blive sat frem ved NF?
4 uger tilbage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128