Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
men det er jo slet ikke sikkert hun går til terminen, og det kan også være hun går længere... så i bliver nok deromkring... så på e eller anden måde kan det ikke være den store forskel om i fr termin den ene eller den anden dag... baby kommer når den kommer
men jeg kender det selv.. man er bare SÅ utålmodig... og det ER så FUCKING fantastisk at se sig eget lille barn ligge derinde og vinke til en, at man kan se hoved arme ben og fingre nogengange, man kan se om den ligger og sutter på tommel (det gjorde vores da vi fik lavet nf ) eller sutter på navlestrengen
ihh det er så stort... og Misdannelsesscanningen er ENDNU mere vild, for der er baby jo alligevel ret stor. og så kan man se kønnet vi væddede om hvilket køn det var, og vinderen vand så en kage som den anden skulle bage.... og jeg fik en lækker banan kage.. for jeg havde ret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den kommende far skriver: Saa naermer tiden sig til Nf scanning. Vi blev sat 1 uge og 4 dage tilbage ved en TS for en maaned siden. Vi haaber lidt paa at blive rykket lidt frem igen. Hvor meget er i blevet rykket MVH De kommende far http://babydutten.blogspot.com/
Saa naermer tiden sig til Nf scanning. Vi blev sat 1 uge og 4 dage tilbage ved en TS for en maaned siden.
Vi haaber lidt paa at blive rykket lidt frem igen. Hvor meget er i blevet rykket
MVH
De kommende far
http://babydutten.blogspot.com/
Jeg blev rykket 14 dage tilbage
Blev scannet hos gynækolog da jeg var 8+1 og der blev terminen sat til d. 15 september..
Ved nakkefoldsscanningen blev det rykket til d. 13. september og misdannelsesscanningen sagde d. 11 september...
så nu må vi se hvornår lillemanden vælger at melde sin ankomst..
Jeg håber på d. 6 september da det er min bedstefars fødselsdag som han delte med min bedstemor da hun var i live... og håber på at han i det mindste kommer inden d. 8. september eller første efter d. 11. september da der skal være cykelløb i byen i de dage og vi derfor bliver halvt spærret inde med afspærringer og udslusning osv...
Den kommende far skriver: hehe saadan kan det jo gaa MVH De kommende far http://babydutten.blogspot.com/
hehe saadan kan det jo gaa
Ja det er jo det ..
Jeg blev først sat til d. 28 Aug, så blev jeg rykket til d. 26 Aug og til NF scanningen satte de den endelige termin til d. 31 Aug
/Fenja
Wampires skriver: Blev scannet hos gynækolog da jeg var 8+1 og der blev terminen sat til d. 15 september.. Ved nakkefoldsscanningen blev det rykket til d. 13. september og misdannelsesscanningen sagde d. 11 september... så nu må vi se hvornår lillemanden vælger at melde sin ankomst.. Jeg håber på d. 6 september da det er min bedstefars fødselsdag som han delte med min bedstemor da hun var i live... og håber på at han i det mindste kommer inden d. 8. september eller første efter d. 11. september da der skal være cykelløb i byen i de dage og vi derfor bliver halvt spærret inde med afspærringer og udslusning osv...
vi vil s[ gerne rykkes frem
0 dage
Min termin har hele tiden været 18. december, men nu er jeg jo også fertilitetsbehandlet, så det er jo ret præcist
Wimmie skriver: 0 dage Min termin har hele tiden været 18. december, men nu er jeg jo også fertilitetsbehandlet, så det er jo ret præcist
hehe ja de holder nok rimelig skarp oje med det
Mvh
Den kommende far
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128