jeg kan ikk aflevere ham :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

raca

TrineCT skriver:

Hvor har du læst det henne?

det var bestemt ikke den her men den give i hverfald lidt stof til eftertanke.

så man ikke bare jubler det er så godt for barnet at komme ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Georgia

raca skriver:

JEG MÆRKEDE efter.. og var ærlig over for mig selv.. jeg kunne og ville ikke. det var ikke derfor jeg fik barn...syntes de var for små.

så jeg ventede. og tjækkede forhold og fik 12 mdr tilskud til pasning af eget barn.

Jeg overvejer at gøre det samme. Jeg kan ikke, er så ked af det
Vil du ikke skrive en privat besked til mig, hvad du har gjort, hvor du fik støtte, hvem du tog kontakt til og hvad du fik??

Knus en ubeskrivelig bedrøvet mor, som ikke mener hendes barn er klar

Anmeld

7. august 2011

TrineCT

raca skriver:

det var bestemt ikke den her men den give i hverfald lidt stof til eftertanke.

så man ikke bare jubler det er så godt for barnet at komme ud..

Interessant læsning, hvis jeg kunne ville jeg foretrække at blive hjemme med min søn.

Realiteten ser dog anderledes ud. Der skal penge i kassen, før end at hjulende kan kører rundt og det kræver arbejde og adskillelse fra ens kære. Politikkerne presser også på - alle skal i arbejde.

Tænker lidt det er et opgør mellem ens følelser og den virkelighed vi står i.

Trine

Anmeld

7. august 2011

TaAsJu

Jeg står så i en lidt anden situation. Min startede i vuggestue da hun var 6 md. Men det var fordi jeg selv startede samme sted og skulle have hende hver dag.. Det er det mest fantastiske at få lov og passe hende selv. Men hold nu ferien det har bidt mig i røven flere gange.. Hun var så mor syg på et tidspunkt at ikke engang far duede!!! Men nu stopper jeg da jeg skal til og læse og nu står jeg her med et kæmpe hul.. Ihh hvor jeg kommer til at savne hende.. Hun bliver to til september men hvis du ikke syntes han er klar så undersøg muligheden for forlænget barsel

Anmeld

7. august 2011

dollygirl

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg står så i en lidt anden situation. Min startede i vuggestue da hun var 6 md. Men det var fordi jeg selv startede samme sted og skulle have hende hver dag.. Det er det mest fantastiske at få lov og passe hende selv. Men hold nu ferien det har bidt mig i røven flere gange.. Hun var så mor syg på et tidspunkt at ikke engang far duede!!! Men nu stopper jeg da jeg skal til og læse og nu står jeg her med et kæmpe hul.. Ihh hvor jeg kommer til at savne hende.. Hun bliver to til september men hvis du ikke syntes han er klar så undersøg muligheden for forlænget barsel

Ja men min skole starter så kan ikke øv

Anmeld

8. august 2011

TaAsJu

lillepuller skriver:

Ja men min skole starter så kan ikke øv

nej det kan ejg godt se så...

Anmeld

8. august 2011

Mi

Du skal bare være helt ærlig overfor pædagogerne og fortælle hvor bekymret du er. Jeg sagde til dem at jeg de første dage nok ville ringe flere gange, bare lige for at høre at det gik godt. Og det gjorde jeg også, altså ringede  Jeg ringede for at høre om hun havde været ked af det efter jeg var gået, og ringede for at høre om de havde fået hende til at sove og lign. Det var kun et par dage, så havde jeg det meget bedre med at aflevere hende.

Anmeld

8. august 2011

dollygirl

Mi skriver:

Du skal bare være helt ærlig overfor pædagogerne og fortælle hvor bekymret du er. Jeg sagde til dem at jeg de første dage nok ville ringe flere gange, bare lige for at høre at det gik godt. Og det gjorde jeg også, altså ringede  Jeg ringede for at høre om hun havde været ked af det efter jeg var gået, og ringede for at høre om de havde fået hende til at sove og lign. Det var kun et par dage, så havde jeg det meget bedre med at aflevere hende.

Okay det må jeg også gør. Håber ikke de synes jeg er for belastende

Anmeld

8. august 2011

Mi

lillepuller skriver:

Okay det må jeg også gør. Håber ikke de synes jeg er for belastende

De er jo vant til sådan nogle mødre som os. Jeg er selv pædagog, og har ikke mødt en kollega endnu som ville syntes at det var belastende. Det bliver først belastende, hvis det fortsætter i mange dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.