godt nytår alle i kære damer,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. januar 2009

Plysbjørnen

skal der da lige lyde her fra Nordborg...

Hvor mange er jer nåede på vægten til morgen???

Det gjorde jeg, og det var ikke noget kønt syn....

92,3 kg sagde vægten... så nu starter jeg for alvor...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2009

bette

godt nytår betina..

jeg nåede også¨på vægten.. den sagde 68kg...

så det her er året for lækkert vægttab.. glæder mig..
starter med træning imorgen.. og så tager jeg en kold tyrker fra de søde sager.. jep jep..

krammer

Anmeld

1. januar 2009

Loggidut

rigtigt godt nytår...jeg har ikke været på vægten i dag, men det var planlagt, først i morgen!

for her til morgen havde vi jo gæster som havde overnattet, desuden har vi spist rester fra i går af, fået rundstykker med smør til morgen, og holdt chipsedag...du ved dagen derpå mad!

men i morgen var min plan...så er jeg også helt ud over at have mens...og så skulle vægten gerne arte sig normalt!

godt nytår til jer alle!

Anmeld

1. januar 2009

Mie A

Jeg kommer først på vægten på mandag... men regner med at den ligger omkring 92 kg

Anmeld

1. januar 2009

ivfmarie

74,9 Ohhh ve! Vildt når man tænker på at jeg vejede 70 kg i stutningen af oktober - 5 kilo på ca 2 måneder!! Bare de kan komme af lige så hurtigt!

Jeg har været ude og løbe (lunte rettere) - det er da en start!

Marie - med madabstinenser

Anmeld

1. januar 2009

Susan1978

hmm ja jeg var på vægten.. selvfølgelig på det mest utaknemmelige tidspunkt - har mega mens..

Men vægten sagde i morges 77,8 hvorimod den i mandags sagde 77,1.

Jeg vil meget gerne af med de 7 KG, men første mål er et par nye bukser jeg har fået i str 40, de sidder noget stramt og maven vælter ud over.

Er altså mega skod at en 42 er for stor og en 40 er for lille.. øhh ekspedient, kan jeg få disse bukser i str 41........ NOT.

Nå men jeg starter med madplan og spinning igen på mandag , men har skam allerede kvittet alt det klamme og Zeroén.

Susan som endelig har fundet det helt rigtige kamera weeeeeeeeee

Anmeld

2. januar 2009

Plysbjørnen

Er altså mega skod at en 42 er for stor og en 40 er for lille.. øhh ekspedient, kan jeg få disse bukser i str 41........ NOT.

He he den kender jeg kun alt for godt... her ville den bare hedde 46/48... Den ene dag skulle jeg langs og købe nye bukser, og ja jeg er den fødte optimist snupper en 42, de kan end ikke komme op over måsen, nå så snupper man en 44 anden model, de mangler 5 cm i at kunne knappes, okay så måtte det blive en 46 og gudhjælpe mig om ikke de strammer, maven skal trækkes ind og krænges op under yveret, for at kunne knappe dem, og så skal man helst ikke spise noget, for så er man nød til at knappe bukserne op, for at kunne holde ud at have dem på....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.