Er det for tidligt?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Anonym trådstarter

Jaa.. Jeg og min datters farver gået fra hinanden i midten af marts måned, vi var sammen i halvandet år, og nu ser jeg en anden! Er det for tidligt??? Jeg har intet tilbage for min eks, overhovedet. Kan slet ikke tænke på ham på dén måde. Jeg er virkelig glad for ham jeg ser nu, og er sikker på at det kan udvikle sig til noget mere alvorligt. Han har selv en søn, så det er rigtig dejligt at han også ved hvordan tingene hænger sammen nu hvor man har et barn.- Jeg tænker tit, hvad folk ville tænke om mig, hvis jeg sagde at jeg så en ny allerede?! Er lidt forvirret. Vil heller ikke "stemples"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Anonym trådstarter

Der skulle selvfølgelig stå "Jeg og min datters far er gået fra hinanden"

Anmeld

3. august 2011

Frk Mig

Anonym skriver:

Jaa.. Jeg og min datters farver gået fra hinanden i midten af marts måned, vi var sammen i halvandet år, og nu ser jeg en anden! Er det for tidligt??? Jeg har intet tilbage for min eks, overhovedet. Kan slet ikke tænke på ham på dén måde. Jeg er virkelig glad for ham jeg ser nu, og er sikker på at det kan udvikle sig til noget mere alvorligt. Han har selv en søn, så det er rigtig dejligt at han også ved hvordan tingene hænger sammen nu hvor man har et barn.- Jeg tænker tit, hvad folk ville tænke om mig, hvis jeg sagde at jeg så en ny allerede?! Er lidt forvirret. Vil heller ikke "stemples"

Jeg syntes ikk det er for tidligt ... Hvis dit hjerte siger det er rigtigt .. jamen så er det rigtigt .. længre er den da ikke

Jeg gik fra min eks i april 2007 og fandt en ny i juni 2007

Anmeld

3. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Nej det synes jeg ikke det er. Hvis du er færdig med ekskæresten er der ikke mere i det, og så er du da også parat til at komme videre. 

Anmeld

4. august 2011

Anonym trådstarter

Frk Mig skriver:

Jeg syntes ikk det er for tidligt ... Hvis dit hjerte siger det er rigtigt .. jamen så er det rigtigt .. længre er den da ikke

Jeg gik fra min eks i april 2007 og fandt en ny i juni 2007

Jaa, det er selvfølgelig rigtig nok.. Men hvornår kan jeg tillade at fortælle min eks det?? Han har før sagt sådan "(mit navn) hvis du finder en ny inden for denn nærmeste fremtid, mister jeg al respekt for dig, og så er du bare en slidt mor og en klam l**** "

Anmeld

4. august 2011

karina1980

Jaa, det er selvfølgelig rigtig nok.. Men hvornår kan jeg tillade at fortælle min eks det?? Han har før sagt sådan "(mit navn) hvis du finder en ny inden for denn nærmeste fremtid, mister jeg al respekt for dig, og så er du bare en slidt mor og en klam l**** "

jeg synes du skal springe ud i det, og siger han sådan, kunne det tyde på at han ikke er ovre dig.

jeg startede med at date min mand 14 dage efter jeg var gået fra min eks og ja nu har det da holdt i 9 år

Anmeld

4. august 2011

MetteS81

Anonym skriver:

Jeg synes du skal ignorere den kommentar han er kommet med...hvis du føler dig klar, så spring da ud i det  Det er jo også "nemmere" nu hvor du slet ik har de følelser for din ex....

Men synes ik der er nogen grund til at fortælle din ex om din nye kæreste lige nu..jeg ville vente til jeg var mere sikker på at det virkelig kunne udvikle sig til noget seriøst.

Blir din ex så sur over det, så ville jeg bede ham holde en god tone for jeres barns skyld. Kan han ikke holde tanken ud om dig og en ny og blir gal over det, så ville jeg bede ham holde det for sig selv og ikke lade jeres datter mærke hvordan han opfatter hendes mor.

Held og lykke med den nye mand   

Anmeld

4. august 2011

Fenja09

Det er vel kun for tidligt, hvis du selv mener det er det

Jeg synes i hvert fald ikke at du skal bekymre dig om, hvad din x mener er tåleligt eller acceptabelt. Det kan da ikke komme ham ved.

Så spring ud i det, hvis du selv er klar!

/Fenja

Anmeld

4. august 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Hvis du er klar - så må andre bare finde sig i det

Hvor er det dejligt for dig

Ignorer hans kommentar - Det er jo altid svært når ens eks ser en ny person hurtigere end man selv gør.. Så han siger nok bare sådan for at "beskytte sig selv", hvis det giver mening?

Gør hvad du synes er bedst.

Anmeld

4. august 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Sådan noget kan man ikke sætte tid på - gør det du føler er rigtigt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.