Ved godt der er forkert, men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Risen

norenberg skriver:

kan nikke genkendende til dine tanker...jeg blødte selv sidste graviditet....rigtig mange gange og rigtig voldsom ligesom kraftig mens, men bare af en dags varighed hver gang....tænkte hver gang lad mig nu bare få en sa hvis det er meningen at det her ikke skal blive til noget....jeg blev tjekket mange gange på sygehuset gennem graviditeten, og fik at vide at det nok var fordi jeg lige havde været gravid og født, og så kunne der opstå blødning så jeg skulle ikke være pyldret, og kun komme med mindre det var virkeligt alvorligt.....jeg begyndte så at bløde 27+3 ikke mere end det kunne ses på toilet papiret...og dagen efter lidt mere, men jeg tog ikke på sygehuset da de kaldte mig pylleret...men 27+4  føder jeg min søn...uden at have haft alm veer kun presse veer i max en time...han fik en meget barsk start på livet og de første 4 uger vidste vi ikke om vi fik lov til at beholde ham...men i dag er han en super skøn dreng på 7 mdr

Hold da op en historie! Det må da give dem en lærerstreg derinde..

Tak fordi du delte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

millesofie

jeg ville ikke gå uden lige at give en krammer

jeg kender godt det med at være så usikker og hele tiden være nærvøs, har dog aldrig været i dit sted men jeg kan levende forestille mig hvordan jeg ville have det

håber alt går godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.