Ved godt der er forkert, men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Risen

Jeg er virkelig ærlig nu og håber ikke jeg får smæk. Jeg har bare sådan en stor frygt for at der er noget galt med barnet, siden min krop prøver at udstøde det på den her måde, og kan slet ikke overskue/overkomme tanken om at gå i nervøsitet i 9 måneder (hvis barnet bliver) uden at være sikker på at det har det godt og er sundt og rask. Det er ligefør jeg næsten ønsker en SA nu hvor jeg hele tiden bløder. Jeg beklager min tankegang og håber ikke jeg virker utaknemlig. Lægen sagde med det samme på hospitalet idag at kroppen oftes vil udstøde det som ikke er sundt og det er modernatur, og det har hængt ved lige siden.. Jeg kan næsten ikke tro på at det her barn  bliver, og at det så tilmed kan være sundt og rask.. 

Jeg kunne aldrig drømme om abort, men min tanker hælder over i SA.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Risen skriver:

Jeg er virkelig ærlig nu og håber ikke jeg får smæk. Jeg har bare sådan en stor frygt for at der er noget galt med barnet, siden min krop prøver at udstøde det på den her måde, og kan slet ikke overskue/overkomme tanken om at gå i nervøsitet i 9 måneder (hvis barnet bliver) uden at være sikker på at det har det godt og er sundt og rask. Det er ligefør jeg næsten ønsker en SA nu hvor jeg hele tiden bløder. Jeg beklager min tankegang og håber ikke jeg virker utaknemlig. Lægen sagde med det samme på hospitalet idag at kroppen oftes vil udstøde det som ikke er sundt og det er modernatur, og det har hængt ved lige siden.. Jeg kan næsten ikke tro på at det her barn  bliver, og at det så tilmed kan være sundt og rask.. 

Gud søde, jeg vidste da slet ikke at du var blevet gravid...????

Krydser fingre for at det ender godt!!!

Anmeld

3. august 2011

Risen

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Gud søde, jeg vidste da slet ikke at du var blevet gravid...????

Krydser fingre for at det ender godt!!!

Jo var så heldig at stå med positiv graviditets test i sidste uge, som desværre i dag muligvis ender i en sa.. 

Anmeld

3. august 2011

Muhmi

Tror at din nervøsitet vil forsvinde lidt når du kommer over uge tolv, hvis din spire vælger at blive... Det er en milepæl som gjorde at mine tanker blev beroliget meget....

Men stadig skal du have en masse Og held og lykke med graviditeten... Håber virkelig at dine bekymringer ender med en sund og rask baby.

Anmeld

3. august 2011

Ranarupta

Risen skriver:

Ingen smæk herfra
Kun store kram og varme tanker!

Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker - men er det sikkert, at det er en SA, der er igang?

Jeg havde blødninger i starten af graviditeten, og alt endte fint

Åha altså... Jeg håber, at det bare er ligamenter osv. - at alt er som det skal være. (For så kan din krop godt droppe det der drilleri!) 

Anmeld

3. august 2011

norenberg

kan nikke genkendende til dine tanker...jeg blødte selv sidste graviditet....rigtig mange gange og rigtig voldsom ligesom kraftig mens, men bare af en dags varighed hver gang....tænkte hver gang lad mig nu bare få en sa hvis det er meningen at det her ikke skal blive til noget....jeg blev tjekket mange gange på sygehuset gennem graviditeten, og fik at vide at det nok var fordi jeg lige havde været gravid og født, og så kunne der opstå blødning så jeg skulle ikke være pyldret, og kun komme med mindre det var virkeligt alvorligt.....jeg begyndte så at bløde 27+3 ikke mere end det kunne ses på toilet papiret...og dagen efter lidt mere, men jeg tog ikke på sygehuset da de kaldte mig pylleret...men 27+4  føder jeg min søn...uden at have haft alm veer kun presse veer i max en time...han fik en meget barsk start på livet og de første 4 uger vidste vi ikke om vi fik lov til at beholde ham...men i dag er han en super skøn dreng på 7 mdr

Anmeld

3. august 2011

merle2010

norenberg skriver:

kan nikke genkendende til dine tanker...jeg blødte selv sidste graviditet....rigtig mange gange og rigtig voldsom ligesom kraftig mens, men bare af en dags varighed hver gang....tænkte hver gang lad mig nu bare få en sa hvis det er meningen at det her ikke skal blive til noget....jeg blev tjekket mange gange på sygehuset gennem graviditeten, og fik at vide at det nok var fordi jeg lige havde været gravid og født, og så kunne der opstå blødning så jeg skulle ikke være pyldret, og kun komme med mindre det var virkeligt alvorligt.....jeg begyndte så at bløde 27+3 ikke mere end det kunne ses på toilet papiret...og dagen efter lidt mere, men jeg tog ikke på sygehuset da de kaldte mig pylleret...men 27+4  føder jeg min søn...uden at have haft alm veer kun presse veer i max en time...han fik en meget barsk start på livet og de første 4 uger vidste vi ikke om vi fik lov til at beholde ham...men i dag er han en super skøn dreng på 7 mdr

nåede du at komme på sygehuset inden du fødte??

blev godt nok rørt af din historie

var selv på sygehuset mange gange da jeg var så bange for at hun lå i maven og var død.. specielt hvis jeg ikke havde mærket hende et par dage

og så fordi jeg havde det sååå dårligt i min graviditet, var indlagt 3 gange pågrund af væskemangel fordi jeg kastede alt op

men har idag en sund og rask pige på 15 mdr...

Anmeld

3. august 2011

norenberg

merle2010 skriver:

nåede du at komme på sygehuset inden du fødte??

blev godt nok rørt af din historie

var selv på sygehuset mange gange da jeg var så bange for at hun lå i maven og var død.. specielt hvis jeg ikke havde mærket hende et par dage

og så fordi jeg havde det sååå dårligt i min graviditet, var indlagt 3 gange pågrund af væskemangel fordi jeg kastede alt op

men har idag en sund og rask pige på 15 mdr...

ja jeg nåede lige på sygehuset....havde åbnet mig 9 cm og 32 min efter kom han til verden og røg straks i respirator og lå efterfølgende med c pap og ilt i næsten 7 uger...hvor han også fik to store hjerne blødninger...men i dag er han en dejlig sund dreng der endnu ikke har vist nogle tegn på at han skulle få men af hans tidlig start på livet...

Anmeld

3. august 2011

merle2010

norenberg skriver:

ja jeg nåede lige på sygehuset....havde åbnet mig 9 cm og 32 min efter kom han til verden og røg straks i respirator og lå efterfølgende med c pap og ilt i næsten 7 uger...hvor han også fik to store hjerne blødninger...men i dag er han en dejlig sund dreng der endnu ikke har vist nogle tegn på at han skulle få men af hans tidlig start på livet...

ej hvor vildt også at du ikk engang havde veer men kun presseveer..

da jeg skulle føde min datter(40+6) kunne jeg heller ikke mærke at jeg havde veer.. det gik først op for mig at jeg skulle føde da jeg fik presseveer.. synes slet ikke veerne var så slemme, og åbnede mig fra 3 cm til 10 på en time... så det gik stærkt lige pludseligt...

vi kørte til nærmeste sygehus for at få mig tjekket, og de sagde at vi sagtens kunne køre til næstved sygehus for jeg var kun 3 cm åben.. da vi ankom til næstved sygehus 1 time senere gik vandet og jeg fik presseveer med det samme.. så det var godt at min mand havde speederen i bund hele vejen..

Anmeld

4. august 2011

Risen

Ranarupta skriver:

Ingen smæk herfra
Kun store kram og varme tanker!

Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker - men er det sikkert, at det er en SA, der er igang?

Jeg havde blødninger i starten af graviditeten, og alt endte fint

Åha altså... Jeg håber, at det bare er ligamenter osv. - at alt er som det skal være. (For så kan din krop godt droppe det der drilleri!) 

Nej det er endnu ikke sikkert.. Jeg var til scanning igår og hun sagde at der var en masse blod/ en blodpøl liggende rundt om ægget. Men hun kunne ikke svarer på om jeg var i gang eller om ægget ville blive derinde..  Det er faktisk alt den her uvidenhed som gør mig mest ked af det. Hvis de dog bare kunne sige noget jeg kunne forholde mig til.. 

Hvor kraftige var dine blødninger i starten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.