marloutti skriver:
Aj, hvor er det altså bare flot og imponerende....!!! 
Jeg kunne så godt bruge noget motivation og inspiration til at komme rigtigt i gang....
Jeg har før tabt mig meget, men har desværre taget meget på igen og kan slet ikke komme af med graviditetskiloene... Altså det kan jeg jo nok, hvis jeg virkelig gør en indsats...
Nå, det skulle jo ikke være et brok/tude indlæg for mig, men en stor ros til dig....
Dine billeder gir mig lidt kampgejst, synes jeg... Sikke en forskel 50 kilo gør... Du er meget køn....
Godt for dig dit liv blev bedre på så mange punkter...
tak tak
50 kilo er også meget, det er jo en helt person, begge mine unger vejer ikke engang det til sammen , forstår ikke jeg ikke "opdaget" det tidligere, jeg har immervæk fordoblet min vægt sq trist
Ja det er lidt med at finde det helt rigtigte tidspunkt at gå igang på, fordi ellers tror jeg bare man falder i igen, og tager det hele på igen. det har jeg også gjort mange mange mange gange tabt 10 taget 10 plus et par af deres venner på igen ...
jeg har brugt www.madital.dk meget faktisk under hele mit vægttab for at holde øje med hvad jeg indtog af kcal, rigtig go hjemmeside
Anmeld