At tage sig sammen ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. august 2011

SjeBets

Ååååårh at tage sig sammen til at tabe det sidste, nøj jeg findet det svært. 

Manden min har givet mig trænningstøj, nye sko, et års kort til det lokale fitness, men kan bare ikke finde energien til at komme afsted. 

jeg har tabt mig 50 kilo, via motion og et livssyns ændring. men mangler stadig liiiige de sidste kilo. 

pt er min kost sådan at jeg ikke indtager mere end jeg bruger så min vægt har lagt på det samme i et år, men hvor vil jeg gerne tabe de sidste 15 kilo ...

bare lidt brok her fra .. over en slatten rygrad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

ott

SjeBets skriver:

Ååååårh at tage sig sammen til at tabe det sidste, nøj jeg findet det svært. 

Manden min har givet mig trænningstøj, nye sko, et års kort til det lokale fitness, men kan bare ikke finde energien til at komme afsted. 

jeg har tabt mig 50 kilo, via motion og et livssyns ændring. men mangler stadig liiiige de sidste kilo. 

pt er min kost sådan at jeg ikke indtager mere end jeg bruger så min vægt har lagt på det samme i et år, men hvor vil jeg gerne tabe de sidste 15 kilo ...

bare lidt brok her fra .. over en slatten rygrad

Kan du så se at komme afsted

Og i øvrigt - skide godt gået! 

Anmeld

3. august 2011

Stumpen

Slatten rygrad?? Ej, det har du da i den grad ikke, når du har tabt 50 kg... Hvad gjorde du, hvad gjorde at du holdte dit vægttab og ikke faldt i??

Må vi se før og efter billeder??

Jeg synes det er så godt klaret, men håber at du finder overskud til at komme afsted, det er en fed fornemmelse bagefter...

Anmeld

4. august 2011

SjeBets

Stumpen skriver:

Slatten rygrad?? Ej, det har du da i den grad ikke, når du har tabt 50 kg... Hvad gjorde du, hvad gjorde at du holdte dit vægttab og ikke faldt i??

Må vi se før og efter billeder??

Jeg synes det er så godt klaret, men håber at du finder overskud til at komme afsted, det er en fed fornemmelse bagefter...

jamen jow, jeg fik et nyt syn på livet så at sige. 

Jeg havde meget slem stress pga af min daværende mand. og han skred så ned til nabokonen, og jeg flyttede lidt væk, helt knust over det. men efter en mdr begyndte min stress at lette, og jeg blev positiv, og så var det bare nemmere at smide alt det fedene væk, jeg spiste ikke rigtigt pasta, kartofler, hvide ris, og brød men masser af grønsager og kød. og så gik jeg i motioncenter 3-4-5 gange i ugen, og ja de røg bare af mig fordi jeg havde fået det så meget bedre oven i hovedet.

Hvordan jeg har vedlige holdt det , hrmn jamen jeg er på vægten et par gange i ugen og hvis jeg ser et negativ udsving så passer jeg noget mere på. men ellers så spiser vi mange grønsager her i huset, altså jeg er ikke helligt på nogen måder, der ryger både kage og slik ned men jeg har bare formået at holde vægten. 

Ang billeder .. så hader jeg at få taget billeder men kan lige se om jeg kan finde nogle 

Anmeld

4. august 2011

SjeBets

Mig før ... eller der havde jeg faktisk tabt omkring 10 kilo 

mig stadig i gang med at smide lidt 

mig minus 50 kg 

har desværre ingen fuls size efter kun de her halve head shots 

Anmeld

4. august 2011

LotteN

Hold da op, det er godt nok imponerende og endnu mere imponerende at du har klaret det hele selv - ingen maveopreation eller noget. Det synes jeg godt nok er flot...
Stor ros til dig. Det kan du godt være stolt af.

Anmeld

4. august 2011

SjeBets

LotteN skriver:

Hold da op, det er godt nok imponerende og endnu mere imponerende at du har klaret det hele selv - ingen maveopreation eller noget. Det synes jeg godt nok er flot...
Stor ros til dig. Det kan du godt være stolt af.

tak tak nej ingen mave op. selv om jeg vist ganske nemt kunne have fået en på det tidspunkt. 

Ved ikke om det har været nemmere for mig fordi at jeg ikke altid har været overvægtig, jeg var normalt vægtig til jeg var omkring 20-22 og så gik det bare galt .. og nu vil jeg bare gerne der ned igen .. men fy føj det sidste er da svært 

Anmeld

4. august 2011

LotteN

SjeBets skriver:

tak tak nej ingen mave op. selv om jeg vist ganske nemt kunne have fået en på det tidspunkt. 

Ved ikke om det har været nemmere for mig fordi at jeg ikke altid har været overvægtig, jeg var normalt vægtig til jeg var omkring 20-22 og så gik det bare galt .. og nu vil jeg bare gerne der ned igen .. men fy føj det sidste er da svært 

OM det er nemmere eller ej, det er det bare SÅ flot klaret...

Hvor gammel er du nu, om jeg må spørge?

Anmeld

4. august 2011

SjeBets

LotteN skriver:

OM det er nemmere eller ej, det er det bare SÅ flot klaret...

Hvor gammel er du nu, om jeg må spørge?

urh ha jeg er 32 , så har været været meget overvægtig  i omkring ... bum bum 7 år , det var i 08-09 jeg smed de første 40 og så 10 sidste år 

Anmeld

4. august 2011

marloutti

Aj, hvor er det altså bare flot og imponerende....!!!

Jeg kunne så godt bruge noget motivation og inspiration til at komme rigtigt i gang....

Jeg har før tabt mig meget, men har desværre taget meget på igen og kan slet ikke komme af med graviditetskiloene... Altså det kan jeg jo nok, hvis jeg virkelig gør en indsats...

Nå, det skulle jo ikke være et brok/tude indlæg for mig, men en stor ros til dig....

Dine billeder gir mig lidt kampgejst, synes jeg... Sikke en forskel 50 kilo gør... Du er meget køn....

Godt for dig dit liv blev bedre på så mange punkter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.