Holstebro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

aya-zia

Witt skriver:

Kan self se det fra den side af. Men så kunne han jo også komme derop senere hen, istedet for at tage derop når jeg tager derop ..

Men nu skal vi self lige snakke om det og blive enige begge 2 ..

Har det bare sådan, hvis jeg føder her, så SKAL barnedåben holders på Færøerne .. Og det kan han også godt forstå, men tænker så igen på hans fam. Og self svært når man kommer fra hvert sit land. Men vil også gerne have at noget bliver deroppe ..

det kan jeg godt forstå.... min kørestes familie bor i norge så kender godt lidt til det...

vi har dog holdt ALT her i dk og så må de komme eller la vær... men det er så hans valg...

men syntes ihvertfald du skal holde ved at noget af det skal være der over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Witt

aya-zia skriver:

det kan jeg godt forstå.... min kørestes familie bor i norge så kender godt lidt til det...

vi har dog holdt ALT her i dk og så må de komme eller la vær... men det er så hans valg...

men syntes ihvertfald du skal holde ved at noget af det skal være der over

har i det ?? .. Var det ikke svært for ham alligevel??

Det ville jeg være meget meget ked af hvis vi gjorde det. Min fam er meget meget stor, så hvis de skulle komme her ville det komme til at koste maaaaaaaaaaaaaaaaaaaange tusinde kroner ..

Men ja, jeg holder også fast i at jeg vil have noget deroppe da jeg har et meget tæt forhold til hele min fam..

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

Witt skriver:

har i det ?? .. Var det ikke svært for ham alligevel??

Det ville jeg være meget meget ked af hvis vi gjorde det. Min fam er meget meget stor, så hvis de skulle komme her ville det komme til at koste maaaaaaaaaaaaaaaaaaaange tusinde kroner ..

Men ja, jeg holder også fast i at jeg vil have noget deroppe da jeg har et meget tæt forhold til hele min fam..

nejd et var ik svært for ham... slet ik.... og hans familie er også MEGET stor men han invierede kun sin far bedsteforældre og søskende til barnedåben... og så var vi der oppe og besøge dem mellem fødsel og dåb så hele hans familie kunne se

Anmeld

3. august 2011

vitapigen

akskovmose skriver:

Skulle bare lige høre hvor mange er vi mon som skal føde i Holstebro.. Et dejligt sted, bare lige en info til jer som ikke har født der før.. 

Jeg kan også kun varmt anbefale Holstebro sygehus. Fik virkelig en god behandling på fødegangen (trods en hårdt og lang fødsel, men det er jo ikke deres skyld ) og barselsgangen hvor vi fik lov at blive ligeså længe vi ville Og fik godt gang i amningen inden vi blev udskrevet

Anmeld

3. august 2011

Witt

aya-zia skriver:

nejd et var ik svært for ham... slet ik.... og hans familie er også MEGET stor men han invierede kun sin far bedsteforældre og søskende til barnedåben... og så var vi der oppe og besøge dem mellem fødsel og dåb så hele hans familie kunne se

Okaaa. Men det er noget vi ikke kommer til at have råd til. ved vi begge to, altså at besøge i mellem fødsel og dåb..

Men ville blive meget ked af det hvis alt blev her .. Så er lidt strid vdr det :p ..

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

Witt skriver:

Okaaa. Men det er noget vi ikke kommer til at have råd til. ved vi begge to, altså at besøge i mellem fødsel og dåb..

Men ville blive meget ked af det hvis alt blev her .. Så er lidt strid vdr det :p ..

jamen kan godt forstå dig...

Anmeld

3. august 2011

Witt

aya-zia skriver:

jamen kan godt forstå dig...

Anmeld

4. august 2011

Morbille

Det bliver jo også holstebro for mig. men det ved du jo.

Anmeld

4. august 2011

Bryndis

Holstebro sygehus er et super godt sted at føde. Der fødte jeg min første søn og det var bare den bedste oplevelse nogensinde Så det kan kun anbefales.

Anmeld

4. august 2011

Maja88

kan også VARMT anbefale Herning sygehus.. er et kanon sted..

men vil så også lige påpege.. at jeg kun har hørt Positive ting om Holstebro,,, men jeg valgte Herning af den simple grund: de har en børneafdeling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.