Holstebro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Hendemichelle

Witt skriver:

Jamen bliver enten på holstebro syghus eller bliver det på Færøerne .

Kommer an på hvad kæresten siger det med Færøerne

Hold da op, hvorfor så langt væk? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Witt

akskovmose skriver:

Det må man sige der er 2 steder geografisk langt fra hinanden  

Hehe jaa, det kan man vist roligt sige :p .

Mené jeg kommer fra Færøerne og hele min fam. bor deroppe.

Nu går jeg jo Heeeeele min gravidtet her i DK, så vil gerne have min fam i det mindst får oplever min fødsel :p ..

Så har termin den 31 Jan og hvis kæresten siger Ja til Færøerne, så tager jeg derop til jul og indtil baby er født ! :p . hehe

Anmeld

3. august 2011

Witt

Hendemichelle skriver:

Hold da op, hvorfor så langt væk? 

Jeg kommer fra Færøerne og hele min fam. bor deroppe.

Nu går jeg jo Heeeeele min gravidtet her i DK, så vil gerne have min fam i det mindst får oplever min fødsel :p ..

er også begrænset for hvor meget min fam. kommer til at se barnet efter det er født

Anmeld

3. august 2011

Witt

aya-zia skriver:

pyyyyha håber da du når der over så inden babyen er ude hehe

Heheh mon ikke det . Hvis jeg tager hjem og holder jul. Så kan jeg nok godt .
Har termin 31 Jan. og hvis jeg tager derop til dec og bliver til baby er født. Så er problemet løst

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

Witt skriver:

Heheh mon ikke det . Hvis jeg tager hjem og holder jul. Så kan jeg nok godt .
Har termin 31 Jan. og hvis jeg tager derop til dec og bliver til baby er født. Så er problemet løst

hehe ja hvis baby kommer til tiden men selvfølgelig gør den det...

men hva siger kæresten kan han få fri så længe??? for han vil da sikkert gerne være med

Anmeld

3. august 2011

akskovmose

Witt skriver:

Hehe jaa, det kan man vist roligt sige :p .

Mené jeg kommer fra Færøerne og hele min fam. bor deroppe.

Nu går jeg jo Heeeeele min gravidtet her i DK, så vil gerne have min fam i det mindst får oplever min fødsel :p ..

Så har termin den 31 Jan og hvis kæresten siger Ja til Færøerne, så tager jeg derop til jul og indtil baby er født ! :p . hehe

Det kan jeg nu godt følge dig i :-)

Anmeld

3. august 2011

Witt

aya-zia skriver:

hehe ja hvis baby kommer til tiden men selvfølgelig gør den det...

men hva siger kæresten kan han få fri så længe??? for han vil da sikkert gerne være med

Hehe, det er nemlig det jeg ikke ved hva han siger til det . Vi har snakket lidt om det, men ikke det vildt store.

Men syntes virkelig heller ikke at det er meget at bede om, når jeg går hele min gravidtet her i DK og barnet bliver opvokset her og døbt her.

Vil gerne have min Fam. oplever noget a min gravidtet. Da HELE min fam bor deroppe.. Hmm, er det for meget at bede om ?

Nu er det ligesom ikke helt billigt at rejse til DK fra Færøerne eller omvendt. Så det er ikke sådan at min fam. kan komme 1 gang om året.

Anmeld

3. august 2011

Witt

akskovmose skriver:

Det kan jeg nu godt følge dig i :-)

Ja ikke ? det er ikke for meget at be om vel ?

Men self, vi er 2 om afgørelsen self.

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

Witt skriver:

Hehe, det er nemlig det jeg ikke ved hva han siger til det . Vi har snakket lidt om det, men ikke det vildt store.

Men syntes virkelig heller ikke at det er meget at bede om, når jeg går hele min gravidtet her i DK og barnet bliver opvokset her og døbt her.

Vil gerne have min Fam. oplever noget a min gravidtet. Da HELE min fam bor deroppe.. Hmm, er det for meget at bede om ?

Nu er det ligesom ikke helt billigt at rejse til DK fra Færøerne eller omvendt. Så det er ikke sådan at min fam. kan komme 1 gang om året.

ved ik om det er for meget at be om... men syntes måske også det er synd for ham hvis han ik kan opleve JERES barns fødsel.... fordi han måske ik kan få ferie så længe...

det ville jo vare surt hvis han mistede sit arbejde på grund af det...

men kan altså også godt forstå dig... men så igen tænker også på din kæreste...

men hvis det ik er noget problem for ham at få fri så syntes jeg KLART i skal ta der op...

Anmeld

3. august 2011

Witt

aya-zia skriver:

ved ik om det er for meget at be om... men syntes måske også det er synd for ham hvis han ik kan opleve JERES barns fødsel.... fordi han måske ik kan få ferie så længe...

det ville jo vare surt hvis han mistede sit arbejde på grund af det...

men kan altså også godt forstå dig... men så igen tænker også på din kæreste...

men hvis det ik er noget problem for ham at få fri så syntes jeg KLART i skal ta der op...

Kan self se det fra den side af. Men så kunne han jo også komme derop senere hen, istedet for at tage derop når jeg tager derop ..

Men nu skal vi self lige snakke om det og blive enige begge 2 ..

Har det bare sådan, hvis jeg føder her, så SKAL barnedåben holders på Færøerne .. Og det kan han også godt forstå, men tænker så igen på hans fam. Og self svært når man kommer fra hvert sit land. Men vil også gerne have at noget bliver deroppe ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.