Skal vi vise vores væske-misdannede fødder frem? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Hej alle I skønne kvinder

Ja, det er jo ikke skide sjovt at være gravid med masser af vand i benene og fødderne i den her sommervarme, så skal vi ikke få lidt sjov ud af det i stedet for, og så vise dem frem, så vi kan grine lidt af hinandens grimme fødder (og måske også få lidt medlidenhed)

Jeg kan godt starte ud - her er min ene klumpfod i går aftes (gider ikke lige til og tage et nyt i aften)

Kom frit frem alle jer med klumpfødder

Nå, nu kan jeg også være med! Det var da også "på tide". Haha. Både jordemoder og læge har synes det var mirakuløst, at jeg ikke har haft ødemer endnu. I dag er første gang. Æv!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

NinaNymannMadsen

jeg er heldig og har ikk vand i fødderne eller sådan noget.

det fik jeg heller ikk med min datter før lige ja godt 2 uger før jeg fødte. så håber lidt jeg slipper igen men det er jo ikk til at sige.

så kan desværre ikk vise mine fødder frem kun hvis i vil se nogen der ikke har vand i.

men puha hvor må det bare ikk være sjovt for nogen af jer der har vand i kroppen

Anmeld

16. august 2011

Halbschön

Frøken J. skriver:

Nå, nu kan jeg også være med! Det var da også "på tide". Haha. Både jordemoder og læge har synes det var mirakuløst, at jeg ikke har haft ødemer endnu. I dag er første gang. Æv!

Jeg havde ingen ødemer - først da jeg var 39+3 hvor jeg havde det i tre dage og så var det det ;-) fødte 42+1 ;-)

Anmeld

16. august 2011

AnneBJ

Storken skriver:

Gør det ondt ?

Ja det gør det... Det føles som om huden er for lille - i hvert fald da jeg havde det!

Anmeld

2. september 2011

Stjernestoev

Sjov tråd :-D

Anmeld

2. september 2011

Lou87

ÅHR SUK! Man blir helt glad, eller ikk glad.. men ja..
Over og se andre der har/havde det sådan hihi..
Hver gang jeg kom til jordmoder, der sad en masse andre og ventede og som var længere henne end mig og de havde bare ikk det mindste vand i kroppen! SUK..
Og der gik jeg og lignede en flodhest!
Og det eneste fodtøj jeg ku ha på til sidst var klip klappere.. hehe.

Puha det gjorde ondt helt op i låret! Det spændte bare så meget ka jeg huske, godt man er ovre det

(er desværre på job, så har ikk li noget billede)

FØLER MED JER TØSER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.