Skal vi vise vores væske-misdannede fødder frem? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.907 visninger
35 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Maalene

Hej alle I skønne kvinder

Ja, det er jo ikke skide sjovt at være gravid med masser af vand i benene og fødderne i den her sommervarme, så skal vi ikke få lidt sjov ud af det i stedet for, og så vise dem frem, så vi kan grine lidt af hinandens grimme fødder (og måske også få lidt medlidenhed)

Jeg kan godt starte ud - her er min ene klumpfod i går aftes (gider ikke lige til og tage et nyt i aften)

Kom frit frem alle jer med klumpfødder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Leonora

Hi hi sjov tråd..... Og jeg smider et et billed så snart vi er hjemme fra ferie... For min iPhone kan desværre ikke lægge billeder ind.
Har ellers et skønt et hvor jeg ser ud til at have læg helt ned til tæerne :-D

Go aften :-)

Anmeld

4. august 2011

Maalene

Leonora skriver:

Hi hi sjov tråd..... Og jeg smider et et billed så snart vi er hjemme fra ferie... For min iPhone kan desværre ikke lægge billeder ind.
Har ellers et skønt et hvor jeg ser ud til at have læg helt ned til tæerne :-D

Go aften :-)

Haha - det glæder jeg mig til at se

Fortsat rigtig god ferie

Anmeld

4. august 2011

Nessie

Har ingen billeder af elefantfødderne, det tænkte vi slet ikke på at tage billeder af

Min din ligner nogle nogenlunde min venstre fod. Den højre var meget større. Måtte i str. 42 i flet-sommer-sko, for at foden kunne være der. Dem havde jeg så også på, på vej til sygehuset i Oktober

Efter fødslen er jeg gået fra en sko-str. 38 til 39

Anmeld

4. august 2011

Maalene

Nessie skriver:

Har ingen billeder af elefantfødderne, det tænkte vi slet ikke på at tage billeder af

Min din ligner nogle nogenlunde min venstre fod. Den højre var meget større. Måtte i str. 42 i flet-sommer-sko, for at foden kunne være der. Dem havde jeg så også på, på vej til sygehuset i Oktober

Efter fødslen er jeg gået fra en sko-str. 38 til 39

Haha - det er altså ikke rart, når ens fødder ikke kan være i skoene længere - skal også ud og have fundet nogle nye sko i morgen, som jeg kan have fødderne i

Åhh, det lyder ikke rart - kan da godt være halv-koldt i oktober måned Hehe... Håber ikke mine fødder vokser en størrelse efter graviditeten, bruger en str. 40 - og vil da nødigt op i en 41...

Må ikke håbe hver graviditet tilfører et højere skonummer, så ender jeg jo i en 43, hvis vi får 3 børn Haha...

Anmeld

4. august 2011

Nessie

Maalene skriver:

Haha - det er altså ikke rart, når ens fødder ikke kan være i skoene længere - skal også ud og have fundet nogle nye sko i morgen, som jeg kan have fødderne i

Åhh, det lyder ikke rart - kan da godt være halv-koldt i oktober måned Hehe... Håber ikke mine fødder vokser en størrelse efter graviditeten, bruger en str. 40 - og vil da nødigt op i en 41...

Må ikke håbe hver graviditet tilfører et højere skonummer, så ender jeg jo i en 43, hvis vi får 3 børn Haha...

Ha ha, mine fødder var så varme, så opdagede slet ikke at det var småkoldt

Jeg har kun erfaring fra 1 graviditet, så ved ikke om de vokser hver gang, men det håber jeg da ikke

Anmeld

4. august 2011

Maalene

Nessie skriver:

Ha ha, mine fødder var så varme, så opdagede slet ikke at det var småkoldt

Jeg har kun erfaring fra 1 graviditet, så ved ikke om de vokser hver gang, men det håber jeg da ikke

Haha - det var måske fordelen ved det

Selvom du selvfølgelig kunne have haft almindelige sko på, hvis ikke fødderne var hævet

Anmeld

4. august 2011

Nessie

Maalene skriver:

Haha - det var måske fordelen ved det

Selvom du selvfølgelig kunne have haft almindelige sko på, hvis ikke fødderne var hævet

Det mærkelige er faktisk, at jeg førhen altid havde kolde fødder, men efter de har været pustet op til elefantstørrelse, så er de altid varme.
Så varme at det nogen gange er irriterende når jeg skal sove, og jeg sover næsten altid med fødderne udenfor dynen nu

Anmeld

4. august 2011

Maalene

Nessie skriver:

Det mærkelige er faktisk, at jeg førhen altid havde kolde fødder, men efter de har været pustet op til elefantstørrelse, så er de altid varme.
Så varme at det nogen gange er irriterende når jeg skal sove, og jeg sover næsten altid med fødderne udenfor dynen nu

Haha - det lyder præcis som mig

Mine tæer har altid føltes som is, men efter jeg er blevet gravid er de også bare steget i graderne

Men spændt på om det fortsætter efter fødslen, ligesom dig

Anmeld

5. august 2011

Sophia'smor

ja jeg kan os være med. øv det gør ondt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.