februar 2011 - en måned jeg aldrig glemmer:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

LotteGabriella

Den kommende far skriver:

Hej

Har lige brug for at komme af med denne historie så håber i bærer over med den ikke er så rosenrød

Da min kæreste i februar aborterede fik hun nogle piller hun skulle stikke op. Men det forløb bestemt ikke som vi havde troet.

Midt om natten vågnede hun med blod i sengen. hun gik ud under bruseren for at vaske det af i den tro at det var overstået. 

Mens hun stod der kom jeg ud til hende. pludselig faldt der to store klumper ud på størrelse med hvad jeg kan have i en håndfuld.

Det så voldsomt ud. Jeg bad hende om at gå væk så jeg kunne vaske det væk og hun ikke skulle se noget som villesåre hende. Mens jeg vaskede det væk kom der et foster til syne. har aldrig prøvet noget lignende. vi havde fået at vide at fostret ikke var mere end 3-4 mm. Dette var dog ikke rigtigt. Forstret var væsentlig større og med dutter ved arme og ben.

Da forstret var så stort at det ikke kunne komme ud i afløbet måtte jeg hente en fejebak og samle det op. Det er uden tvivl det mest rystende jeg nogensinde har prøvet. Men højre hånd prøvede jeg at trøste min kæreste i venstre hånd stod jeg med en fejebak med hvad der var resterne af mit barn.

Dagen efter ringede jeg til sygehuset og spurgte hvad det var for noget fis de havde fortalt os. Forstret var meget større end de havde sagt. Enden på det hele blev at de ikke kunne forklare hvorfor.

det første der faldt mig ind var at forstret ikke var dødt. Da vi var til den sidste scanning var der 4 læger inde og se på skærmen da de var i tvivl.

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

stakkels jer, det lyder virkelig som et mareridt - det gør mig ondt på jeres vegne 

sender jer kæmpe krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Den kommende far

LotteGabriella skriver:

stakkels jer, det lyder virkelig som et mareridt - det gør mig ondt på jeres vegne 

sender jer kæmpe krammer

tak for det

MVH

Den kommende far

Anmeld

3. august 2011

Dianaaa

jeg har selv prøvet at få en medicinsk* abort hvor der skulle ligges nogen piller op osv. det endte dog med en styrtblødning, og skulle på sygehuset og ha' skrabet de sidste ''rester'' ud,  (meget brutalt sagt i know !!!) jeg syntes denne form for abort eller kald det hvad du vil, burde afskaffes, jeg syntes det er en forfærdelig proces* at gå igennem, at skulle vente på at ens barn kommer ud og bliver skyllet væk i toilettet !  men det er måske bare min mening fordi jeg havde en super dårlig og forfærdelig oplevelse med det. bryder mig ikke om aborter i det hele taget.. MEN ikke mere selvynk herfra.. jeg vil ønske jer alt det bedste fremover, og håber at i snart kan smile og være glade igen, på trods af denne oplevelse

en masse varme tanker herfra

Anmeld

3. august 2011

Muffin_girl

MetteS81 skriver:

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne! Det er da den mest forfærdelige oplevelse!! Har helt tårer i øjnene, og kan slet ik forestille mig hvordan I så mon har/har haft det...

Du virker som en rigtig god og omsorgsfuld mand (har læst flere af dine tidligere indlæg også) og synes det er utrolig flot den måde du hjalp din kæreste på...det har ik været nemt - for nogen af jer!!!

Hvis jeres lille barn ik var dødt, så håber jeg virkelig der er nogle læger der sidder med MEGET MEGET røde ører lige nu!!!!!

Forfærdeligt at I har skullet gennem den oplevelse...er glad for I har en positiv en at se frem til med den lille ny der ligger i sin mors mave

Kan ikke være mere enig !!!!

Anmeld

3. august 2011

JuelZ

Da jeg skulle gøre det samme som din kæreste oplevede jeg det samme som i gjorde.. jeg så os noget som var en begyndende baby, jeg har dog bare valgt at holde det for mig selv så det kun er mig der ved hvad jeg oplevede... vågnede selv ved at der lå blod i hele sengen, gik på toliettet og der kom det så... min lille embryon ... ejj hvor var det hårdt.. efterfølgende var det bare alm blod... jeg blødte i 1½måned, og venter kun på en positiv test nu, hvilket jeg ikke tror kommer forløbeig.. d. 5 august var jeg sat til, så hele min krop er nærmest gået i stå og venter kun på at den dato er ovre, os selvom jeg prøver at ligge det til side... kan bare ikke.. så håber at i får bearbejdet den oplevelse som i også havde, jeg kæmper stadig med min ...

Anmeld

3. august 2011

merle2010

OMG TÆNK HVIS BARNET VIRKELIG IKKE VAR DØDT

smed du fostret i skraldespanden???

ej hvor er det forfærdeligt, og så stort at det ikke kunne komme ud i afløbet... ej ej ejej..

føler virkelig med jer det må have været en forfærdelig oplevelse...

ååhh gud..

Anmeld

3. august 2011

Den kommende far

Dianaaa skriver:

jeg har selv prøvet at få en medicinsk* abort hvor der skulle ligges nogen piller op osv. det endte dog med en styrtblødning, og skulle på sygehuset og ha' skrabet de sidste ''rester'' ud,  (meget brutalt sagt i know !!!) jeg syntes denne form for abort eller kald det hvad du vil, burde afskaffes, jeg syntes det er en forfærdelig proces* at gå igennem, at skulle vente på at ens barn kommer ud og bliver skyllet væk i toilettet !  men det er måske bare min mening fordi jeg havde en super dårlig og forfærdelig oplevelse med det. bryder mig ikke om aborter i det hele taget.. MEN ikke mere selvynk herfra.. jeg vil ønske jer alt det bedste fremover, og håber at i snart kan smile og være glade igen, på trods af denne oplevelse

en masse varme tanker herfra

mange tak

MVH

Den kommende far

Anmeld

3. august 2011

Den kommende far

merle2010 skriver:

OMG TÆNK HVIS BARNET VIRKELIG IKKE VAR DØDT

smed du fostret i skraldespanden???

ej hvor er det forfærdeligt, og så stort at det ikke kunne komme ud i afløbet... ej ej ejej..

føler virkelig med jer det må have været en forfærdelig oplevelse...

ååhh gud..

må indrømme jeg skyllede det ud i toilettet. Noget som dagen efter tog hårdt på mig da det ligesom gik op for mig hvad der skete.

Men blev grebet af panik da jeg så hvad det da jeg prøvede at skylle det ud i afløbet og min kæreste blev meget ked af det da hun så det så jeg tænkte at det bare skulle væk så hun ikke skulle kigge på det

MVH

Den kommende far

Anmeld

3. august 2011

sweet

Hej

Har lige brug for at komme af med denne historie så håber i bærer over med den ikke er så rosenrød

Da min kæreste i februar aborterede fik hun nogle piller hun skulle stikke op. Men det forløb bestemt ikke som vi havde troet.

Midt om natten vågnede hun med blod i sengen. hun gik ud under bruseren for at vaske det af i den tro at det var overstået. 

Mens hun stod der kom jeg ud til hende. pludselig faldt der to store klumper ud på størrelse med hvad jeg kan have i en håndfuld.

Det så voldsomt ud. Jeg bad hende om at gå væk så jeg kunne vaske det væk og hun ikke skulle se noget som villesåre hende. Mens jeg vaskede det væk kom der et foster til syne. har aldrig prøvet noget lignende. vi havde fået at vide at fostret ikke var mere end 3-4 mm. Dette var dog ikke rigtigt. Forstret var væsentlig større og med dutter ved arme og ben.

Da forstret var så stort at det ikke kunne komme ud i afløbet måtte jeg hente en fejebak og samle det op. Det er uden tvivl det mest rystende jeg nogensinde har prøvet. Men højre hånd prøvede jeg at trøste min kæreste i venstre hånd stod jeg med en fejebak med hvad der var resterne af mit barn.

Dagen efter ringede jeg til sygehuset og spurgte hvad det var for noget fis de havde fortalt os. Forstret var meget større end de havde sagt. Enden på det hele blev at de ikke kunne forklare hvorfor.

det første der faldt mig ind var at forstret ikke var dødt. Da vi var til den sidste scanning var der 4 læger inde og se på skærmen da de var i tvivl.

MVH

Den kommende far

hold da op en slem oplevelse... har selv mistet 6 gange nu og glemmer aldrig den første gang, en kæmpe klump der kom var helt ude af den, og jeg havde ikke fået nogle piller til at hjælpe.. men her den sidste gang i febuar valgte jeg at få en udskrabning da de fandt ud af det var dødt da jeg ikke ville igennem det andet igen...

føler med jer, og håber at den nye graviditet ender med en skøn baby til jer

Anmeld

3. august 2011

merle2010

må indrømme jeg skyllede det ud i toilettet. Noget som dagen efter tog hårdt på mig da det ligesom gik op for mig hvad der skete.

Men blev grebet af panik da jeg så hvad det da jeg prøvede at skylle det ud i afløbet og min kæreste blev meget ked af det da hun så det så jeg tænkte at det bare skulle væk så hun ikke skulle kigge på det

MVH

Den kommende far

puha en grim oplevelse

jamen man tænker jo heller ikke rationelt i sådan en situation

kan godt forstå det tog hårdt på jer begge...

men glæd jer over denne graviditet, og jeg for at alt går som det skal...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.