Hej
Har lige brug for at komme af med denne historie så håber i bærer over med den ikke er så rosenrød
Da min kæreste i februar aborterede fik hun nogle piller hun skulle stikke op. Men det forløb bestemt ikke som vi havde troet.
Midt om natten vågnede hun med blod i sengen. hun gik ud under bruseren for at vaske det af i den tro at det var overstået.
Mens hun stod der kom jeg ud til hende. pludselig faldt der to store klumper ud på størrelse med hvad jeg kan have i en håndfuld.
Det så voldsomt ud. Jeg bad hende om at gå væk så jeg kunne vaske det væk og hun ikke skulle se noget som villesåre hende. Mens jeg vaskede det væk kom der et foster til syne. har aldrig prøvet noget lignende. vi havde fået at vide at fostret ikke var mere end 3-4 mm. Dette var dog ikke rigtigt. Forstret var væsentlig større og med dutter ved arme og ben.
Da forstret var så stort at det ikke kunne komme ud i afløbet måtte jeg hente en fejebak og samle det op. Det er uden tvivl det mest rystende jeg nogensinde har prøvet. Men højre hånd prøvede jeg at trøste min kæreste i venstre hånd stod jeg med en fejebak med hvad der var resterne af mit barn.
Dagen efter ringede jeg til sygehuset og spurgte hvad det var for noget fis de havde fortalt os. Forstret var meget større end de havde sagt. Enden på det hele blev at de ikke kunne forklare hvorfor.
det første der faldt mig ind var at forstret ikke var dødt. Da vi var til den sidste scanning var der 4 læger inde og se på skærmen da de var i tvivl.
MVH
Den kommende far
http://babydutten.blogspot.com/
Anmeld