Jeg bliver helt skruk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Anonym trådstarter

Ja både efter at få en lille mave igen men også efter at blive GIFT!!
Flere af mine gamle skoleveninder og familie medlemmer bliver gift hele tiden og når jeg ser på deres billeder eller bare ser et bryllup i tv'et tænker jeg bare '' JEG VIL OGSÅ GIFTES NUUUUUU'' ... Det er helt frygteligt. Jeg er endda begyndt og tænke meget på hvilken kirke vi skal giftes i, hvor festen skal holdes, hvordan kagen skal se ud, hvordan min kjole skal se ud (har allerede fundet en som også er prøvet på) og hvem der skal inviteres med og alt sådan noget.
Og der er mange år til jeg skal giftes da jeg skal have et 100% fast arbejde inden da jeg er på kh nu og vi skal have sparet op til det inden og iiiiiihh altså....

Kan bare ikke vente til jeg skal giftes

Ved ikke hvad jeg lige ville med det her indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Ja både efter at få en lille mave igen men også efter at blive GIFT!!
Flere af mine gamle skoleveninder og familie medlemmer bliver gift hele tiden og når jeg ser på deres billeder eller bare ser et bryllup i tv'et tænker jeg bare '' JEG VIL OGSÅ GIFTES NUUUUUU'' ... Det er helt frygteligt. Jeg er endda begyndt og tænke meget på hvilken kirke vi skal giftes i, hvor festen skal holdes, hvordan kagen skal se ud, hvordan min kjole skal se ud (har allerede fundet en som også er prøvet på) og hvem der skal inviteres med og alt sådan noget.
Og der er mange år til jeg skal giftes da jeg skal have et 100% fast arbejde inden da jeg er på kh nu og vi skal have sparet op til det inden og iiiiiihh altså....

Kan bare ikke vente til jeg skal giftes

Ved ikke hvad jeg lige ville med det her indlæg

Same here... Ved heller ikke hvad jeg ville med mit indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.