Anonym skriver:
Ja som overskriften.
Jeg føler mig så alene.
Jeg mistede min mor for et par måneder siden og hun var min bedste ven, vi kunne snakke sammen om ALT.
Har ikke andre som jeg kan snakke med på samme måde.
Min familie forstår mig ikke, og min kæreste vil hellere arbejde end at være hjemme og støtte mig. (Selvom han ved hvor svært jeg har det lige nu). Det skal så siges at det er først for en lille uge siden at det gik op for mig at jeg ikke har min mor mere, så har ikke haft det sådan så længe.
Jeg kan slet ikke få hverdagen til at hænge sammen.
Ved ikke hvad jeg ville med det, havde bare brug for at komme ud med det
Søde veninde - jeg kender dig ikke, men sender dig et stort knus
Jeg har selv mistet min far til kræft og synes det er underligt at være gravid uden han er her. Savner ham hver dag.
Du kan få hjælp til psykolog igennem din egen læge - gør det.
Pissetarveligt af din kæreste han ikke kan rumme dig, men har man ikke været det samme igennem kan det være svært at forstå det du gennemgår.
Jeg ved hvad du går igennem. Hold fast i de daglige gøremål, lev for dit barns skyld og din egen. Forsøg at sætte ord på over for din kæreste hvad du går igennem. Sig han ikke skal løse noget for dig, men bare lytte og holde om dig. Bed ham bære over med dig, når du bliver vred, ked af det og hysterisk. Fortæl ham at du bare har brug for at han er der.
Min far døde i 2008. I et års tid var jeg helt ved siden af mig selv. Vi gik fra hinanden i febr. 2009 i 4 mdr. fordi jeg ikke kunne holde noget ud. Jeg fik fred og vi fandt hinanden igen. Det tager tid og man ved ikke selv hvad man skal gøre. Det der hjalp mig var at snakke om det indtil jeg ikke kunne holde det ud mere.
Nu har det fundet hvile i mit hjerte, men jeg vil altid savne min far - til tider lidt og til tider frygteligt meget
Du er velkommen til at skrive til mig.
Baby'este hilsner fra Helle (28+3 gravid)