Så fik hun endelig fred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. januar 2009

Astrid P

I morges omkring kl 10 fik min bedstemor endelig fred. MIn far og mor var desværre lige kørt fra hospitalet, de havde siddet der hele aftenen og natten, og var nu på vej hjem for at sove. Men min onkel og hans kone var der heldigvis... Det gik åbenbart meget stærkt, for da mine forældre kørte ganske kort tid forinden, var hun stabil, og lå blot og sov.

Det er selvfølgelig lidt sørgeligt, men på den anden side er det også fint at det ikke skulle trække længere ud. Hun var klar til at komme herfra, og det er slemt for alle parter når det sådan trækker i langdrag.

Tak for jeres søde tanker og hilsner, tøser. Det har varmet i en udmattende tid!

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2009

Rasmine

Nårh, må jeg kondolere.

Det samme skete da min bedstefar døde, vi sad hos ham dag og nat, i mange dage.
Da vi ville give ham lidt fred, og selv komme lidt ovenpå igen. døde han.
Tror det giver dem ro til at tage afsted at være alene.

Godt du var sammen med hende den dag, du ved.

Anmeld

1. januar 2009

ivfmarie

Det er jeg ked af at høre - men så alligevel.. det var vel lidt det I efterhånden ønskede?

Det er vel godt nok at det trods alt gik forholdsvis stærkt, men ikke stærkere end at I alle nåede at have lidt tid sammen med hende.

Varme tanker fra Marie

Anmeld

1. januar 2009

Nadi

Bacon og ivf har sagt det jeg egentlig ville sige, så vil bare sende dig et og sige at jeg har dig i mine tanker.

Anmeld

1. januar 2009

birgittemarie

Årh nej, søde Astrid. Jeg havde slet ikke læst, at hun var syg.

Det er selvfølgelig godt, at hun har fået fred så forholdsvist hurtigt, men det er altid hårdt at miste sine bedsteforældre alligevel. Man rykker lidt længere op i arvefølgen, når de ikke er her længere og skal tage afsked med en stor del af sin barndom uanset hvor gamle de er, når man mister dem. Sådan havde jeg det i hvert fald ud over det oplagt triste i at miste nogle, man har elsket højt.

Jeg håber, I alle sammen kommer godt igennem tabet.

Knus og tanker fra Birgitte

Anmeld

1. januar 2009

Loggidut

du ved hvad jeg tænker og føler....for det har vi sladret lidt om, men alligevel så er jeg ked af det på jeres vegne, det er en hård opstart på året, men alligevel nok det bedste for alle.

håber i kommer godt gennem den næste tid.

stort knus og mange varme tanker fra mig af!

Anmeld

1. januar 2009

Grynt

Varme tanker til dig og dine i denne tid.

Knus
T

Anmeld

1. januar 2009

BellaT

Knus og tanker til dig...

Anmeld

1. januar 2009

Plysbjørnen

Astrid P skriver:

I morges omkring kl 10 fik min bedstemor endelig fred. MIn far og mor var desværre lige kørt fra hospitalet, de havde siddet der hele aftenen og natten, og var nu på vej hjem for at sove. Men min onkel og hans kone var der heldigvis... Det gik åbenbart meget stærkt, for da mine forældre kørte ganske kort tid forinden, var hun stabil, og lå blot og sov.

Det er selvfølgelig lidt sørgeligt, men på den anden side er det også fint at det ikke skulle trække længere ud. Hun var klar til at komme herfra, og det er slemt for alle parter når det sådan trækker i langdrag.

Tak for jeres søde tanker og hilsner, tøser. Det har varmet i en udmattende tid!

KH Astrid

Må jeg kondolere... Det er hårdt når sådan noget sker, uanset hvor ventet det end er...

Det er hårdt når det trækker "i lang drag" for kroppen at give slip... det er værst hvis de lider...

Mange tanker til dig i en meget svær tid...
Knus Betina

Anmeld

2. januar 2009

Lulle25

Må jeg kondoolere. Selvom det er et ældre menneske, er det jo alligevel hårdt at sige farvel. Så mange tanker og knus til dig
Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.