amen den var jo god nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. august 2011

MorTil4<3

yep yep yep

for omkring 3 uger siden tog jeg en test, den viste meget svag positiv, prøvede igen 2 dage efter som så viste negativ øv øv , MEN jeg har blevet ved med at have den der følelse af at der var noget og så alligevel ikk , men så idag tog jeg endelig en clear blue digital for nu var jeg træt af at gå i uvished og jamen den var jo god nok der gik maks 30 sekunder så stod der GRAVID!
åhhh så er man da lige happy hi hi , jeg smed den starks ind til faderen som lå i sengen og så fik han bare et monster smil på smill . . degligt at se hehe . .
og ja så nu har vi vores søn på 1 år og en lille på vej omkring til februar/marts hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Nettemor

tillykke tillykke

Anmeld

3. august 2011

de-wett

mange gange tillykke med det

Anmeld

3. august 2011

Frøken J.

MilleMus1988 skriver:

yep yep yep

for omkring 3 uger siden tog jeg en test, den viste meget svag positiv, prøvede igen 2 dage efter som så viste negativ øv øv , MEN jeg har blevet ved med at have den der følelse af at der var noget og så alligevel ikk , men så idag tog jeg endelig en clear blue digital for nu var jeg træt af at gå i uvished og jamen den var jo god nok der gik maks 30 sekunder så stod der GRAVID!
åhhh så er man da lige happy hi hi , jeg smed den starks ind til faderen som lå i sengen og så fik han bare et monster smil på smill . . degligt at se hehe . .
og ja så nu har vi vores søn på 1 år og en lille på vej omkring til februar/marts hehe

Tillykke

Anmeld

3. august 2011

LotteN

hvor dejligt.... Stort tillykke med det

Anmeld

3. august 2011

Lisbeth1985

TILLYKKE!!

Anmeld

3. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tillykke! 

Anmeld

3. august 2011

Lullaby*

Stort tillykke med den lille spirre

Anmeld

3. august 2011

Ka+Ma=Be

MilleMus1988 skriver:

yep yep yep

Hvor dejligt! Tillykke med det 

Anmeld

3. august 2011

Silja&Noam

Kæmpe tillykke herfra så er vi nok i samme mødregruppe herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.