P-stav eller ej ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. august 2011

dukke

Hej skønne Damer..

Jeg har været til lægen ang. mine p-piller og det viser sig at jeg ikke kan tåle dem og nu snakker han om jeg kunne få en p-stav, men der ville så gå 3-4 år før vi kunne lave en baby mere med minder jeg får den taget ud

Men så kom jeg til at tænke på hvis jeg ikke kan tåle p-piller kan jeg jo nok heller ikke tåle p-stav

Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

FruHolm <3

dukke skriver:

Hej skønne Damer..

Jeg har været til lægen ang. mine p-piller og det viser sig at jeg ikke kan tåle dem og nu snakker han om jeg kunne få en p-stav, men der ville så gå 3-4 år før vi kunne lave en baby mere med minder jeg får den taget ud

Men så kom jeg til at tænke på hvis jeg ikke kan tåle p-piller kan jeg jo nok heller ikke tåle p-stav

Charlotte

hey

jeg kan heller ikk tåle p-piller, kan ikk rigtig tåle nogen former for prevention da jeg ikk kan tåle at få østrogen da jeg selv producere så meget, så ligegyldig hvad jeg er på er der 50% chance for graviditet .

har haft p-stav som jeg fik fjernet efter 6 måneder, havde mens i 3 måneder som først stoppede da p-staven kom ud igen. og havde det generelt dårligt pga. alle de hormoner

så jeg er stadig på p-piller, min læge vil ikke give andet, da det er det der beskytter bedst når man ikk kan tåle det, for der ved man at har man diarré eller opkast så virker den jo ikk

Anmeld

3. august 2011

Leonora25

dukke skriver:

Hej skønne Damer..

Charlotte

Der er også p-plaster? bare en anden mulighed

Anmeld

3. august 2011

dukke

Leonora25 skriver:

Der er også p-plaster? bare en anden mulighed

Ja men det kunne min læge ikke anbefale

Anmeld

3. august 2011

dukke

MinBabyOscar <3 skriver:

hey

jeg kan heller ikk tåle p-piller, kan ikk rigtig tåle nogen former for prevention da jeg ikk kan tåle at få østrogen da jeg selv producere så meget, så ligegyldig hvad jeg er på er der 50% chance for graviditet .

har haft p-stav som jeg fik fjernet efter 6 måneder, havde mens i 3 måneder som først stoppede da p-staven kom ud igen. og havde det generelt dårligt pga. alle de hormoner

så jeg er stadig på p-piller, min læge vil ikke give andet, da det er det der beskytter bedst når man ikk kan tåle det, for der ved man at har man diarré eller opkast så virker den jo ikk

Men bliver du ikke dårlig af dem så ?

Anmeld

3. august 2011

Rødhætte

MinBabyOscar <3 skriver:

hey

Kan du ikke bruge en kobber spiral, mener ikke der er hormoner i..?

Jeg har en hormonspiral.. Den kan sidde i 5 år, dog skal der ikke gå så længe inden vi vil have nummer 2, men så kan man jo bare få den fjernet før tid

Anmeld

3. august 2011

Mussi30

Hvad med en p-ring? Som Novaring?

Anmeld

3. august 2011

FruHolm <3

dukke skriver:

Men bliver du ikke dårlig af dem så ?

jo men har fundet ud af at de dage hvor det er slemt hjælper det på maven med en drikkeyoughurt og lidt chokolade

Anmeld

3. august 2011

dukke

Rødhætte skriver:

Kan du ikke bruge en kobber spiral, mener ikke der er hormoner i..?

Jeg har en hormonspiral.. Den kan sidde i 5 år, dog skal der ikke gå så længe inden vi vil have nummer 2, men så kan man jo bare få den fjernet før tid

Har jeg haft det ikke alt for godt desværre

Anmeld

3. august 2011

Rødhætte

dukke skriver:

Har jeg haft det ikke alt for godt desværre

Øv du sådan ikke kan tåle noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.