Æl??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Babydream<3

Hej alle i erfarne æl test brugere.

Jeg har idag fået min mens en måned efter jeg først havde regnet med det. Jeg stoppede på pillerne i slut november, hvor den udeblev lidt første gang også, men siden har den været nogenlunde, dog med nogle lange cyklusser indimellem.

Mit spørgsmål er så hvor tidligt efter denne mens synes i så jeg skal starte med at teste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

HenrietteBuchvadt

Jeg ville prøve om 14 dage

for det ikke er noget kroppen har tænkt sig igen

Anmeld

3. august 2011

Babydream<3

Ok, kan jeg risikere at misse den indenfor de 14 dage?? Vil bare gerne snart ha de to streger, det er snart et år siden jeg smed pillerne..

Ja min krop må gerne opfører sig pænt nu

Anmeld

3. august 2011

Maja!

Babydream<3 skriver:

Ok, kan jeg risikere at misse den indenfor de 14 dage?? Vil bare gerne snart ha de to streger, det er snart et år siden jeg smed pillerne..

Ja min krop må gerne opfører sig pænt nu

Da jeg brugt Æl test startede jeg med at teste 5-6 dage efter mens slut.. Og ca 10 dage efter mens slut havde jeg en positiv test og blev gravid! Havde så godt nok en sa men gjorde det samme igen og er nu i uge 38.. Jeg ved ikke hvordan du har det, men personligt ville jeg hellere bruge 5 test for meget end 5 for lidt! Og det er jo svært at sige hvornår din Æl ligger! Min lå på 10 dagen og 12 dagen..

Anmeld

3. august 2011

Babydream<3

Maja! skriver:

Da jeg brugt Æl test startede jeg med at teste 5-6 dage efter mens slut.. Og ca 10 dage efter mens slut havde jeg en positiv test og blev gravid! Havde så godt nok en sa men gjorde det samme igen og er nu i uge 38.. Jeg ved ikke hvordan du har det, men personligt ville jeg hellere bruge 5 test for meget end 5 for lidt! Og det er jo svært at sige hvornår din Æl ligger! Min lå på 10 dagen og 12 dagen..

Ja, hvis det giver en skøn guldklump, så er alle testene jo det værd, så er lidt ligeglad med hvor mange jeg bruger.

Jeg skal scannes på tirsdag for at se om det hele ser ok ud, håber ikke det viser sig at jeg har kæmpe problemer, så bryder jeg sq sammen.

Men ja så vil jeg prøve at starte en uge efter endt mens.

Anmeld

3. august 2011

Maja!

Babydream<3 skriver:

Ja, hvis det giver en skøn guldklump, så er alle testene jo det værd, så er lidt ligeglad med hvor mange jeg bruger.

Jeg skal scannes på tirsdag for at se om det hele ser ok ud, håber ikke det viser sig at jeg har kæmpe problemer, så bryder jeg sq sammen.

Men ja så vil jeg prøve at starte en uge efter endt mens.

Sån havde jeg det præcis os, og nu kan man få nogle ret billige pakker på nettet.. Held og lykke til scanningen, håber alt er som det skal være... Og held og lykke med projekt baby.. Håber det snart bliver din tur..

Anmeld

3. august 2011

LotteN

du kan finde sådan en udregningshalløj på nettet, hvor du kan se hvornår du skal starte med at taste..

Anmeld

3. august 2011

Babydream<3

Maja! skriver:

Sån havde jeg det præcis os, og nu kan man få nogle ret billige pakker på nettet.. Held og lykke til scanningen, håber alt er som det skal være... Og held og lykke med projekt baby.. Håber det snart bliver din tur..

Jeg bestiller fra billig-teste.

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.