4 barn eller abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Trolde_mor

Anonym skriver:

Afslutning på denne tråd

Vi valgte at fortsætte graviditeten. Så jubii vi venter nr 4

efter store overvejelser, mange tåre fra min side, og meget snakken frem og tilbage viste det sig at vi egentlig gerne ville ha en mere så nu er vi glade og glæder os. Jeg er sikker på at de to små (med 13/14md mellem) vil få enormt meget glæde af hinanden

tusinde tak for jeres ærlige meninger, det har været godt at læse at man ikke står alene med sine store overvejelser.

knus Mor M

venter barn til marts/april

Ville ikke smutte igen uden at sige kæmpe stort tillykke med graviditeten Er sikker på at de nok skal få stor glæde af hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

3rollinger

Nu laeste jeg ikke dit indlaeg foerste gang, men inden jeg opdagede at du allerede havde resultatet af dine tanker, naaede jeg at goere mine egne.

Og jeg tror det er den rigtige beslutning I har taget. Jeg har ikke selv staaet i samme situation, ihvertfald ikke med den positive test i haanden. Men jeg har 3 boern og selvom det ikke burde vaere muligt foeler jeg mig tit gravid med store og oemme bryster og andre typiske graviditetssymptomer, samtidig med at en del andre jeg plejer at have udbliver. Og det har faaet mig til at overveje mange gange, hvad vil jeg goere hvad det bliver en realitet.

Konklusionen er altid at hvis jeg ikke er sikker, saa er det fordi jeg IKKE skal have en abort. Hvis jeg ikke er sikker tror jeg at jeg vil fortryde det for resten af mit liv.

Saa hvis jeg havde naaet at skrive efter dit foerste indlaeg var det hvad jeg ville have skrevet til dig.

Stort tillykke med nummer 4. Selvom det nok blvier haardt, saa kommer man igennem det og saa er det jo skoent med en stor familie.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.