Nu laeste jeg ikke dit indlaeg foerste gang, men inden jeg opdagede at du allerede havde resultatet af dine tanker, naaede jeg at goere mine egne.
Og jeg tror det er den rigtige beslutning I har taget. Jeg har ikke selv staaet i samme situation, ihvertfald ikke med den positive test i haanden. Men jeg har 3 boern og selvom det ikke burde vaere muligt foeler jeg mig tit gravid med store og oemme bryster og andre typiske graviditetssymptomer, samtidig med at en del andre jeg plejer at have udbliver. Og det har faaet mig til at overveje mange gange, hvad vil jeg goere hvad det bliver en realitet.
Konklusionen er altid at hvis jeg ikke er sikker, saa er det fordi jeg IKKE skal have en abort. Hvis jeg ikke er sikker tror jeg at jeg vil fortryde det for resten af mit liv.
Saa hvis jeg havde naaet at skrive efter dit foerste indlaeg var det hvad jeg ville have skrevet til dig.
Stort tillykke med nummer 4. Selvom det nok blvier haardt, saa kommer man igennem det og saa er det jo skoent med en stor familie.
Knus
Anmeld