Er det for meget at sove ude 2 nætter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. december 2008

linemus

Overvejer at sende pigerne over til bedstemor og bedstefar i starten af det nye år, så jeg kan få lidt fred til at blive færdig. De har sovet derovre én nat før (og ikke andre steder nogensinde), og det gik rigtig godt - indtil jeg kom næste aften, for at tage dem med hjem, så græd de voldsomt og klyngede sig til mig.

Er to nætter for meget allerede? Ville I gøre det? Er lidt i tvivl, da det jo kun er for min skyld.

De kender bedstemor og bedstefar rigtig godt og er glade for at komme der. Ser dem mindst én gang om ugen.

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2008

Joan ( Smallie )

Niels har været på ferie nede ved mormor og morfar i op til 4 dage, og han elsker at være der.

De har jo hinanden, så jeg ville ikke have det dårligt med at sende dem afsted. Selv om man har fået børn kan man jo godt lige have brug for at være sig selv.

Men jo bare min mening

Joan

Anmeld

31. december 2008

ivfmarie

Joan ( Smallie ) skriver:

Niels har været på ferie nede ved mormor og morfar i op til 4 dage, og han elsker at være der.

De har jo hinanden, så jeg ville ikke have det dårligt med at sende dem afsted. Selv om man har fået børn kan man jo godt lige have brug for at være sig selv.

Men jo bare min mening

Joan

Det er osse min mening....

Afsted med dem, line!

De vil elske det - både ungerne og bedsterne!!

GODT NYTÅR

Casper siger hils Kasper. Vi skal fejre nytår hos Dan, sammen med Jean, Allan, Jonas og Thomas Sørensen mfl

Marie

Anmeld

31. december 2008

Mikkelmusen

Vi havde faktisk Filuca passet ude, fra fredag morgen til søndag aften da hun var knap 1 år.

Og det gik super. Hun var hos farmor og farfar, som hun har været passet hos mange gange før. Både om dagen, aften eller til dagen efter.

Så jeg vil sige at så længe de har været ude før, så skal det nok gå

Afsted med dem så du kan blive færdig

Anmeld

31. december 2008

ka li ja

jeg syntes også bare du skal hoppe ud i det ;o)
du trænger helt sikkert også til det

godt nytår min søde ven

Anmeld

31. december 2008

linemus

Tak for svar. Nu er det aftalt med bedstemor Det bliver rart med komplet ro til at gøre det sidste færdigt (Sebastian kommer ud til min mor). Træls, man altid lige skal have en lille tvivl, der skal nage lidt, men jeg har jo dårlig samvittighed over at forsømme dem så meget i forvejen. Det er heldigvis snart slut

Håber I får en dejlig aften. Jeg er ved at putte børn

Marie: Hvis du af en eller anden sær grund kigger herind i aften, så hils dem allesammen fra mig. Det lyder som rigtig hyggeligt selskab Og Kasper siger også hils Casper.

Så vil jeg ned og have dessert Mums

Anmeld

1. januar 2009

Anja

Hvis de er vant til at se dem ofte, så synes jeg da godt man kan gøre det.

Elias har en enkelt gang sovet ude to nætter i træk og det var da Esther blev født. Han var hos min mands ekskone fra mandag eftermiddag til onsdag eftermiddag. Det gik helt fint. Han var glad og tilfreds da han var hos hende, men vi kunne også mærke, at han var glad for at komme hjem igen - men sådan er det jo: ude godt, men hjemme bedst.

Hvis det hjælper dig til at få projektet afsluttet, så synes jeg da I skal sende pigerne afsted til bedste ....

Anmeld

1. januar 2009

Nadi

Tror faktisk at Oliver skal på ferie hos mormor og morfar når foråret kommer, så ja jeg ville gøre det. Også når du skriver at de kender dem så godt, så de skal nok føle sig trygge ved dem.
Selvom du skriver at det kun er for din skyld, så nyder bedstemor og bedstefar det sikkert lige så meget som dig og pigerne Så afsted med dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.