AV for pokker.. Hva skal jeg gøre.??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Trine89

Jeg skrev for nogle dage siden om at jeg har UTORLIG ondt i lysken. 
https://www.baby.dk/debat/124814pi1/graviditet/der-er-nogen-der-staar-paa-min-lyske-s.aspx

Og det er noget som kommer og går lidt.. Jeg havde rigtig ondt lørdag, havde ikke rigtig noget søndag, i går lå jeg på sofaen hele dagen. i løbet at i dag har der ikke være noget. Men her til aften er det bare kommet som lyn fra en klar himmel.. For pokker hvor gør det bare ONDT..

Jeg kan ikke være nogen steder for bare smerte. av av av. Det gør bare såå ondt.. Det er som om der er nogen med en meget en tyk spis kæp som står og prikker til mig..  og ikke nok med det. så lille pigen rigtig og presser ud mod siden (i den side hvor jeg har ondt)

hva pokker kan jeg gøre?? hva kan det være ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Sphynxlover

Trine89 skriver:

Jeg skrev for nogle dage siden om at jeg har UTORLIG ondt i lysken. 
https://www.baby.dk/debat/124814pi1/graviditet/der-er-nogen-der-staar-paa-min-lyske-s.aspx

Og det er noget som kommer og går lidt.. Jeg havde rigtig ondt lørdag, havde ikke rigtig noget søndag, i går lå jeg på sofaen hele dagen. i løbet at i dag har der ikke være noget. Men her til aften er det bare kommet som lyn fra en klar himmel.. For pokker hvor gør det bare ONDT..

Jeg kan ikke være nogen steder for bare smerte. av av av. Det gør bare såå ondt.. Det er som om der er nogen med en meget en tyk spis kæp som står og prikker til mig..  og ikke nok med det. så lille pigen rigtig og presser ud mod siden (i den side hvor jeg har ondt)

hva pokker kan jeg gøre?? hva kan det være ??

jeg ville få en tid hos lægen hurtigst muligt og få det checket

Anmeld

2. august 2011

Trine89

Sophie26 skriver:

jeg ville få en tid hos lægen hurtigst muligt og få det checket

jah det kunne være jeg skulle prøve det.. 

havde ellers håbet på at det var slut nu efter som der ikke var noget hele dagen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.