Der er nogen der står på min lyske :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Trine89

Eller sår'n føles det.. 

Det er virkelig som om der er nogen der står på mig. Det gør sku lidt nuller-naller, og det trækker lidt ned og skambenet? 
Er det helt normalt, eller skal jeg være opmærksom på noget?? Jeg er 37 fulde uger i dag. Så egentlig kan lille pigen jo komme når det skal nu.. 

Håber måske der er nogen som kan svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

ønskebørn74

Trine89 skriver:

Eller sår'n føles det.. 

Det er virkelig som om der er nogen der står på mig. Det gør sku lidt nuller-naller, og det trækker lidt ned og skambenet? 
Er det helt normalt, eller skal jeg være opmærksom på noget?? Jeg er 37 fulde uger i dag. Så egentlig kan lille pigen jo komme når det skal nu.. 

Håber måske der er nogen som kan svare

Det lyde som at hun borer sig godt ned i dit bækken.. Jeg ønsker dig en god fødsel!!! Og et dejligt liv som mor!!!

Anmeld

30. juli 2011

Trine89

ønskebarn74 skriver:

Det lyde som at hun borer sig godt ned i dit bækken.. Jeg ønsker dig en god fødsel!!! Og et dejligt liv som mor!!!

Årrh det lyder da godt hvis det er det hun har har gang i  
Så må hun jo snart være klar til at komme ud til os   hihi..

mange tak..

Anmeld

30. juli 2011

JustMe

De sidste par uger havde jeg jævnligt en strækkende smerte i lysken; især når jeg lå ned. For mit vedkommende var det formentlig bare fordi min bækkenløsning forværredes en del til sidst

Anmeld

30. juli 2011

Muhmi

Hihi... Du vil bare gerne have at der sker noget nu hva?

Som sagt tidligere i én af dine tråde... Nyd tiden og hun kommer når hun kommer, du kan ikke gøre noget for at hun kommer hurtigere

Det gør selvfølgelig mere ondt fordi hun er begyndt at gøre sig klar til at der snart skal ske noget, men der kan stadig godt gå 5 uger endnu før der sker noget

Du lyder præcis ligesom jeg gjorde da jeg rundede uge 37. Og jeg var helt sikker på at NU skulle der nok ske noget... Men jeg gik helt til termin og én dag over

Anmeld

31. juli 2011

Trine89

Muhmi skriver:

Hihi... Du vil bare gerne have at der sker noget nu hva?

Som sagt tidligere i én af dine tråde... Nyd tiden og hun kommer når hun kommer, du kan ikke gøre noget for at hun kommer hurtigere

Det gør selvfølgelig mere ondt fordi hun er begyndt at gøre sig klar til at der snart skal ske noget, men der kan stadig godt gå 5 uger endnu før der sker noget

Du lyder præcis ligesom jeg gjorde da jeg rundede uge 37. Og jeg var helt sikker på at NU skulle der nok ske noget... Men jeg gik helt til termin og én dag over

hehe. Det er nu ikke fordi det BARE SKAL ske nu. hehe.. men man bliver jo bare mere og mere opmærksom på alt det som sker som ikek plejer at ske. 

og jæ tætter på man kommer jo flere spørgsmål får man jo.. hehe 

Anmeld

31. juli 2011

Muhmi

Trine89 skriver:

hehe. Det er nu ikke fordi det BARE SKAL ske nu. hehe.. men man bliver jo bare mere og mere opmærksom på alt det som sker som ikek plejer at ske. 

og jæ tætter på man kommer jo flere spørgsmål får man jo.. hehe 

Hehe... Det er iorden

Kan sagtens følge dig det er svært når man ikke har prøvet det før, så ved man ikke hvornår det nu er nu... Men trust me, du er ikke i tvivl når det er nu

Anmeld

31. juli 2011

Trine89

Muhmi skriver:

Hehe... Det er iorden

Kan sagtens følge dig det er svært når man ikke har prøvet det før, så ved man ikke hvornår det nu er nu... Men trust me, du er ikke i tvivl når det er nu

Tror jeg nu også nok.. hehe.. men der er alligevel rart at have nogle man lige kan støtte sig op ad.. 

Anmeld

31. juli 2011

Muhmi

Trine89 skriver:

Tror jeg nu også nok.. hehe.. men der er alligevel rart at have nogle man lige kan støtte sig op ad.. 

Selvfølgelig... er også super glad for den her side, den har godt nok hjulpet på de mange spørgsmål man har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.