jeg fødte på i Randers for 2½ år siden.. Og det var udelukkende positive oplevelser jeg havde der.. Selve dagen for min fødsel, var rimelig kaotisk, da det væltede ind med fødende kvinder og jdm. løb stærkt. Der blev kaldt en ekstra jdm. ind på vagt for at tage sig af mig, og selvom de havde så travlt, så var det overhovedet ikke noget jeg bemærkede.. Fødestuerne er store og lækre. Der er eget toilet m. badekar (nogle med fødekar), fødebriks, trekvart seng til efter fødslen, et tv, et lille bord... arhmen det var jo en hel lille hyggelig lejlighed derinde..
De gør meget ud af derinde at man får tid med sin nyfødte efter fødslen, og får ro til at få amningen op at køre.. Jeg var på fødestuen i 4 timer, inden jeg blev flyttet til barselsgangen.
Jeg havde pakket lidt tøj til min datter, et ekstra sæt tøj til mig selv, badeartikler, læbepomade (rigtig rar med alle de vejtrækningsøvelser
) et par dejlig varme futter, amme-bh, badekåbe og masser af clementiner (jeg havde et flip under graviditeten)
Pt. hotellet har jeg desværre ikke så store erfaringer med som indlagt, men som besøgende, er det rigtig fint derover.. Der er stille og roligt, men i skal selv have alt med til jer selv og den lille (sådan som jeg har forstået det)
Så alt i alt kun positivt herfra...Håber du får en rigtig god fødseloplevelse 
Anmeld