Hvem har født i Randers? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.280 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. august 2011

HeidiØ

Jeg står liiiige og er igang med at skifte sygehus fra Roskilde til Randers pga. flytning her d. 13..

Spørgsmål:
Hvad havde I med I jeres pakkede taske dertil? Det begynder jo at nærme sig, og føler mig slet ikke forberedt pga. den her flytning.

Regner også med jeg bare skal snakke med min nuværende jordemoder (skal afsted d. 11/8) omkring papirer der skal sendes dertil, og så kan man vel få en slags rundvisning og en lille snak med en sød jordemoder i Randers? Ik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

HeidiØ

Orv den forsvandt hurtigt...

Anmeld

2. august 2011

K.Rehder

Jeg fødte i Randers (AK) og de var SÅ fantakstiske og profesionelle. Selv om det var en meget voldsom fødsel der skulle gå stærkt var jeg slet ikke bange eller nervøs på noget tidspunkt fordi jeg vidste at de havde helt styr på det

Det er nogle meget store fødestuer, nærmest som en hel hyggelig dagligstue, og de giver gladeligt en rundvisning hvis du tager ind og snakker med dem. De er rigtig søde!

Jeg havde kun pakket toilet-ting, lidt afslappet tøj til mig selv (ca 2 sæt) og lidt ting til den lille nye (den tøj hun skulle have på hjem og et par ekstra bodyer).

Patienthotellet er lækkert og nyt med nogle skide søde sygeplejersker der hjælper med ALT. Deres mad er også rigtigt lækkert!

Kan absolut kun rose Randers sygehus og deres patienthotel

Held og lykke med det hele...Håber det bliver en god oplevelse for dig

Anmeld

3. august 2011

HeidiØ

KloksKone skriver:

Jeg fødte i Randers (AK) og de var SÅ fantakstiske og profesionelle. Selv om det var en meget voldsom fødsel der skulle gå stærkt var jeg slet ikke bange eller nervøs på noget tidspunkt fordi jeg vidste at de havde helt styr på det

Det er nogle meget store fødestuer, nærmest som en hel hyggelig dagligstue, og de giver gladeligt en rundvisning hvis du tager ind og snakker med dem. De er rigtig søde!

Jeg havde kun pakket toilet-ting, lidt afslappet tøj til mig selv (ca 2 sæt) og lidt ting til den lille nye (den tøj hun skulle have på hjem og et par ekstra bodyer).

Patienthotellet er lækkert og nyt med nogle skide søde sygeplejersker der hjælper med ALT. Deres mad er også rigtigt lækkert!

Kan absolut kun rose Randers sygehus og deres patienthotel

Held og lykke med det hele...Håber det bliver en god oplevelse for dig

Ej, det var godt nok dejligt at læse .. jeg tror nemlig jeg allerede nu vil pakke mig en lille taske midt i flytterodet, i tilfælde af det pludselig skal gå stærkt.

Er glad for du nævner de er så søde og prof derinde!  .. dejligt de gjorde din fødsel til noget godt alligevel!

Anmeld

3. august 2011

Lucas og Mathilde <3

HeidiØ skriver:

Jeg står liiiige og er igang med at skifte sygehus fra Roskilde til Randers pga. flytning her d. 13..

Spørgsmål:
Hvad havde I med I jeres pakkede taske dertil? Det begynder jo at nærme sig, og føler mig slet ikke forberedt pga. den her flytning.

Regner også med jeg bare skal snakke med min nuværende jordemoder (skal afsted d. 11/8) omkring papirer der skal sendes dertil, og så kan man vel få en slags rundvisning og en lille snak med en sød jordemoder i Randers? Ik?

Jeg fødte min datte i randers sidste år, og jeg havde ikke rigtig noget med ud over to sæt tøj til bebs, et til en dreng og et til en pige (vi kendte ikke kønnet). og så havde jeg et par rene bukser og underbukser med til mig selv :-) og selvf autostol til hjemturen, og det var det '(: jeg fødte ambulant og var udskrevet 2½ time efter fødslen derfor havde jeg ikke mere med

og tror da sagtens du kan få det, jeg fik det ikke, men tror egentlig heller ikke at jeg fik tilbudet :s

held og lykke med det.

Anmeld

3. august 2011

HeidiØ

Lucas og Mathilde <3 skriver:

Jeg fødte min datte i randers sidste år, og jeg havde ikke rigtig noget med ud over to sæt tøj til bebs, et til en dreng og et til en pige (vi kendte ikke kønnet). og så havde jeg et par rene bukser og underbukser med til mig selv :-) og selvf autostol til hjemturen, og det var det '(: jeg fødte ambulant og var udskrevet 2½ time efter fødslen derfor havde jeg ikke mere med

og tror da sagtens du kan få det, jeg fik det ikke, men tror egentlig heller ikke at jeg fik tilbudet :s

held og lykke med det.

Tak skal du ha! .. jeg regner med at blive et par dage på deres patienthotel, men mon ikke de har det mest fornødne.. Men det er dejligt lige at høre hvad I andre havde med, så kan jeg pakke lidt derefter. Ellers er det vel ik være at manden lige kan fise hjem og hente lidt

Anmeld

3. august 2011

Lucas og Mathilde <3

HeidiØ skriver:

Tak skal du ha! .. jeg regner med at blive et par dage på deres patienthotel, men mon ikke de har det mest fornødne.. Men det er dejligt lige at høre hvad I andre havde med, så kan jeg pakke lidt derefter. Ellers er det vel ik være at manden lige kan fise hjem og hente lidt

- men vil samtidige sige at de er SUPER gode der inde, virkelig søde!
kan kun sige positive ting om dem, og deres føde stuer er suverene !

Anmeld

3. august 2011

frk-stoltze

Jeg vil også bare sige, at jeg har arbejdet på B5 som er barselsgangen, og vi havde jo et tæt samarbejde med fødegangen.

Og de er alle sammen virkelig søde og meget profssionelle

held og lykke med det

Anmeld

3. august 2011

HeidiØ

Lucas og Mathilde <3 skriver:

- men vil samtidige sige at de er SUPER gode der inde, virkelig søde!
kan kun sige positive ting om dem, og deres føde stuer er suverene !

Ih, dét var dejligt at høre

Anmeld

3. august 2011

HeidiØ

frk-stoltze skriver:

Jeg vil også bare sige, at jeg har arbejdet på B5 som er barselsgangen, og vi havde jo et tæt samarbejde med fødegangen.

Og de er alle sammen virkelig søde og meget profssionelle

held og lykke med det

Det er godt at høre!!  .. man kan næsten ik andet end glæde sig til sin fødsel snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.