Nyt hår - lidt skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

twinboys

banaman89 skriver:

Hej !

Jeg fik nok igår ville prøve noget nyt så jeg bestilte en tid ved en ny frisør, da den sidste ikke ville gøre hva jeg virkelig gerne ville have ..

Jeg havde kun bestilt tid til  at klippet , men under klipningen kommer vi til at snakke om at jeg gerne ville have farvet hår eller bare prøve noget nyt .. Hun sagde at jeg skulle være hendes projekt idag så jeg blev klippet 20-25 cm af mit ellers så kedeligt lange hår, farvet det samt farvet mine øjenviper og øjenbryn .. Dog er jeg virkelig ked af mine øjenbryn som efter min mening er blevet alt for mørke eller er det bare mig som skal vende mig til det ??

Mvh Anna - vedhæftet 3 billeder ...

Nope de er fine, men det ser altid voldsomt ud lige i starten men ro på efter nogle badeture forsvinder farven lidt...

Men synes nu det er super fint til dig og også håret...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

tazz

Det ser fint ud!!

Man skal altid vænne sig til noget så drastisk i ansigtet, men når du lige får vasket dig et par gange, og får set dig i spejlet et par gange, så kan du slet ikke forestille dig andet.

Anmeld

2. august 2011

Hasselnødden

Jeg er enig med dem, der mener at det klæder dig utrolig godt! Det er en meget frisk frisure og dine øjenbryn falder rigtig godt ind med resten - både dit nye frisure og dit ansigt, så giv det et par dage - tror helt sikkert, du bliver glad for det - også selvom det var 20-25 cm af dit lange hår, ny men ikke SÅ anderledes en farve og dine bryn

Anmeld

2. august 2011

DLM

synes det ser fint ud

Anmeld

2. august 2011

anmaj

banaman89 skriver:

Hej !

Jeg fik nok igår ville prøve noget nyt så jeg bestilte en tid ved en ny frisør, da den sidste ikke ville gøre hva jeg virkelig gerne ville have ..

Jeg havde kun bestilt tid til  at klippet , men under klipningen kommer vi til at snakke om at jeg gerne ville have farvet hår eller bare prøve noget nyt .. Hun sagde at jeg skulle være hendes projekt idag så jeg blev klippet 20-25 cm af mit ellers så kedeligt lange hår, farvet det samt farvet mine øjenviper og øjenbryn .. Dog er jeg virkelig ked af mine øjenbryn som efter min mening er blevet alt for mørke eller er det bare mig som skal vende mig til det ??

Mvh Anna - vedhæftet 3 billeder ...

jeg tror bare det kræver tilvending.. dine bryn er i hvert fald ikke unaturligt mørke til dig.. det klæder dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.