Nyt hår - lidt skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.675 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. august 2011

banaman89

Hej !

Jeg fik nok igår ville prøve noget nyt så jeg bestilte en tid ved en ny frisør, da den sidste ikke ville gøre hva jeg virkelig gerne ville have ..

Jeg havde kun bestilt tid til  at klippet , men under klipningen kommer vi til at snakke om at jeg gerne ville have farvet hår eller bare prøve noget nyt .. Hun sagde at jeg skulle være hendes projekt idag så jeg blev klippet 20-25 cm af mit ellers så kedeligt lange hår, farvet det samt farvet mine øjenviper og øjenbryn .. Dog er jeg virkelig ked af mine øjenbryn som efter min mening er blevet alt for mørke eller er det bare mig som skal vende mig til det ??

Mvh Anna - vedhæftet 3 billeder ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Muffin_girl

banaman89 skriver:

Hej !

Jeg fik nok igår ville prøve noget nyt så jeg bestilte en tid ved en ny frisør, da den sidste ikke ville gøre hva jeg virkelig gerne ville have ..

Jeg havde kun bestilt tid til  at klippet , men under klipningen kommer vi til at snakke om at jeg gerne ville have farvet hår eller bare prøve noget nyt .. Hun sagde at jeg skulle være hendes projekt idag så jeg blev klippet 20-25 cm af mit ellers så kedeligt lange hår, farvet det samt farvet mine øjenviper og øjenbryn .. Dog er jeg virkelig ked af mine øjenbryn som efter min mening er blevet alt for mørke eller er det bare mig som skal vende mig til det ??

Jeg syntes det ser fint ud. Syntes slet ikke dine øjenbryn er mørke 

Anmeld

2. august 2011

B&J

wow søde hvor er det frisk til dig

jeg syntes det er super pænt ihh hvor ser du godt ud

Anmeld

2. august 2011

Frk Mig

banaman89 skriver:

Hej !

Du ser da super godt ud  jeg syntes ikke at dine øjnbryn er for mørke

Anmeld

2. august 2011

BabyMiracle <3

Bare rolig. Om et par dage er de SLET ikke så mørke. Der er stadig overskyende farve på dem .. 

Men ellers Wow

Anmeld

2. august 2011

1012lmp

jeg synes det ser super godt ud og meget naturligt..!

Anmeld

2. august 2011

4kløver

Syndes det er pænt..

Anmeld

2. august 2011

Fenja09

Det ser da rigtig fint ud, synes slet ikke at dine øjenbryn ser for mørke ud - de passer både til håret og dit ansigt

Anmeld

2. august 2011

twinny

Det ser skide godt ud....

du skal bare vende dig til farven, da du er vant til noget andet.. Det ser helt naturligt ud...

Anmeld

2. august 2011

sandorff

banaman89 skriver:

Hej !

jeg syntes altså det er flot, det hele passer sammen og passer til dit ansigt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.