Skal jeg investere i sandaler eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Ryberg

- skriver:

Sandaler der kan bruges som sutsko i vuggestuen/dagplejen eller hvor han er i vinteren...

Sandaler koster 2-300 kr nu, så det jo ingenting...

hvad jeg har set af priser så er det omkring de 300.. men jeg skal nemlig også have nogle ordentlige gå sko til ham.. så derfor er det lidt dobbelt køb....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Ryberg

moars skriver:

hejsa...da min datter begyndte at gå rådede de mig til i skoforretningen, som jeg straks styrtede op til, at hun for det første skulle gå nogenlunde stabilt og for det andet have gjort dette i 14 dage til ca. en måned før jeg kom hende i hendes første sko....Jeg brugte meget en strømpe med skridsikre dutter under til hende i den første tid eller bare tæer indenfor som jo er det bedste, og som de andre skriver en prewalker sko udenfor...selvfølgelig alt efter årstid...men det er jo spædt hvad de går det første stykke tid

han er faktisk begyndt at gå en del (er begyndt at blive selvstændig de seneste 4 dage eller kun mellem os) ...

og jeg købte sådan nogle billige puma sko til 150 i Deichmann, som han kunne kravle i stykker.. men de er nemlig for klodsede til ham når han netop skal gå..

Jeg har ellers også brugt strømper med dutter eller bare tæer..

Men det er mere når han skal udenfor.. om jeg skal investere i sandaler eller om et par gode sko er nok?

Anmeld

2. august 2011

moars

KittyGirl skriver:

han er faktisk begyndt at gå en del (er begyndt at blive selvstændig de seneste 4 dage eller kun mellem os) ...

og jeg købte sådan nogle billige puma sko til 150 i Deichmann, som han kunne kravle i stykker.. men de er nemlig for klodsede til ham når han netop skal gå..

Men det er mere når han skal udenfor.. om jeg skal investere i sandaler eller om et par gode sko er nok?

hmm jaaaa det er jo svært med den danske sommer. Men jeg ville nok ikke gå ud og investere i et par sandaler nu her.... med mindre skoene er meget varme (og undskyld har ikke læst hele tråden så kan være andre har skrevet det samme)

Anmeld

2. august 2011

skønneunger

KittyGirl skriver:

et par gode sko er nok, selvom det "kun" er 300 kr ca er det sørme også mange penge for en måned tids brug. brug du hellere pengene på et par gode førstegangs sko

Anmeld

2. august 2011

Lone Jakobsen

KittyGirl skriver:

okey, tak skal du have

Ja jeg kan jo bare lade være med at købe for tykke sko hvis det endelig er

ja lige præcis. her er det nu intet problem med et par futter fx. af læder, for hvor meget går de alligevel i starten

Anmeld

2. august 2011

Ryberg

moars skriver:

hmm jaaaa det er jo svært med den danske sommer. Men jeg ville nok ikke gå ud og investere i et par sandaler nu her.... med mindre skoene er meget varme (og undskyld har ikke læst hele tråden så kan være andre har skrevet det samme)

Tak.. det tegner mere og mere på, at det bare er sko jeg skal investere i - bare ikke for tykke sko og iorden du ikke har læst det hele - kender jeg godt

Anmeld

2. august 2011

Ryberg

skønneunger skriver:

et par gode sko er nok, selvom det "kun" er 300 kr ca er det sørme også mange penge for en måned tids brug. brug du hellere pengene på et par gode førstegangs sko

mange tak! .. så tror jeg at det er det jeg gør

et par gode begynder sko... jeg synes nu altså også 300-350 for sko til børn er mange penge..

Anmeld

2. august 2011

twinboys

moars skriver:

hejsa...da min datter begyndte at gå rådede de mig til i skoforretningen, som jeg straks styrtede op til, at hun for det første skulle gå nogenlunde stabilt og for det andet have gjort dette i 14 dage til ca. en måned før jeg kom hende i hendes første sko....Jeg brugte meget en strømpe med skridsikre dutter under til hende i den første tid eller bare tæer indenfor som jo er det bedste, og som de andre skriver en prewalker sko udenfor...selvfølgelig alt efter årstid...men det er jo spædt hvad de går det første stykke tid

Anmeld

2. august 2011

skønneunger

KittyGirl skriver:

mange tak! .. så tror jeg at det er det jeg gør

et par gode begynder sko... jeg synes nu altså også 300-350 for sko til børn er mange penge..

det er også mange penge især når man tænker på hvor hurtigt de små fødder vokser.

Anmeld

2. august 2011

Ryberg

skønneunger skriver:

det er også mange penge især når man tænker på hvor hurtigt de små fødder vokser.

det er det jeg mener... nu findes der ingen pris for godt fodtøj når man tænker på hvor meget vi bruger vores fødder.. men hvis man tænker på hvor tit små børn skal have nyt fodtøj... så tager de altså ved i pris nogen gange...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.