Skal jeg investere i sandaler eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
24 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Ryberg

Nu er sommeren jo "næsten" forbi... eller vi kan være heldige at den varer 1 måned endnu ca.. (hvad jeg husker af)

lasse har indtil nu haft nogle sko som han kunne kravle rundt i og det var lidt ligemeget at de blev slidt..

Men nu er han begyndt at gå !!!  <--- Se lige en stolt MOR!

Mit spørgsmål er så, om det kan betale sig at gå ud og investere i nogle ordentlige sandaler til ham? eller om det godt kan gå med sko? eller kender i en anden løsning?

har bare lige brug for lidt meninger og tanker om det, og hvad har i andre gjort? og købt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Ryberg

opper lige igen

Anmeld

2. august 2011

Fam. Madsen

jeg ville købe et par sandaler, han kan jo bruge dem som hjemmesko, når sommeren er over...

min søn har lige fået et par nye da de andre var slidte og regner med han skal bruge dem som hjemmesko bagefter

Anmeld

2. august 2011

norenberg

hvis det var mig ville jeg nøjes med sko min søn begynde at gå her i april og har haft både sko og sandaler....men det er godt nok begrænset hvad han har fået brugt sandalerne....

Anmeld

2. august 2011

Ryberg

Fam. Madsen skriver:

jeg ville købe et par sandaler, han kan jo bruge dem som hjemmesko, når sommeren er over...

min søn har lige fået et par nye da de andre var slidte og regner med han skal bruge dem som hjemmesko bagefter

hvad for nogle sandaler har du købt?

Anmeld

2. august 2011

Ryberg

norenberg skriver:

hvis det var mig ville jeg nøjes med sko min søn begynde at gå her i april og har haft både sko og sandaler....men det er godt nok begrænset hvad han har fået brugt sandalerne....

okey, man hvad gør jeg så når de varme dage kommer? han kommer da til at svede de små fusser`?

Anmeld

2. august 2011

norenberg

KittyGirl skriver:

okey, man hvad gør jeg så når de varme dage kommer? han kommer da til at svede de små fusser`?

min søn render hellere rundt med bare fusser...har han sandalerne eller skoene på tager han dem af

Anmeld

2. august 2011

Lone Jakobsen

jeg ville nok heller ikke købe sandaler til ham. et par tynde sko, eller måske endda et par hjemmesko, kan han sagtens nøjes med på de varme dage

Anmeld

2. august 2011

Ryberg

nutche skriver:

jeg ville nok heller ikke købe sandaler til ham. et par tynde sko, eller måske endda et par hjemmesko, kan han sagtens nøjes med på de varme dage

okey, tak skal du have

Ja jeg kan jo bare lade være med at købe for tykke sko hvis det endelig er

Anmeld

2. august 2011

moars

KittyGirl skriver:

Nu er sommeren jo "næsten" forbi... eller vi kan være heldige at den varer 1 måned endnu ca.. (hvad jeg husker af)

lasse har indtil nu haft nogle sko som han kunne kravle rundt i og det var lidt ligemeget at de blev slidt..

Men nu er han begyndt at gå !!!  <--- Se lige en stolt MOR!

Mit spørgsmål er så, om det kan betale sig at gå ud og investere i nogle ordentlige sandaler til ham? eller om det godt kan gå med sko? eller kender i en anden løsning?

har bare lige brug for lidt meninger og tanker om det, og hvad har i andre gjort? og købt?

hejsa...da min datter begyndte at gå rådede de mig til i skoforretningen, som jeg straks styrtede op til, at hun for det første skulle gå nogenlunde stabilt og for det andet have gjort dette i 14 dage til ca. en måned før jeg kom hende i hendes første sko....Jeg brugte meget en strømpe med skridsikre dutter under til hende i den første tid eller bare tæer indenfor som jo er det bedste, og som de andre skriver en prewalker sko udenfor...selvfølgelig alt efter årstid...men det er jo spædt hvad de går det første stykke tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.