Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Risen skriver: Hvor ser det fantastisk ud! Stort tillykke! Wow jeg glæder mig til min tur m 3 små uger.. Smid endelig flere billeder ind
Hvor ser det fantastisk ud!
Stort tillykke!
Wow jeg glæder mig til min tur m 3 små uger..
Smid endelig flere billeder ind
Du kan roligt glæde dig!!! Haha der er godt 500 billeder + 12 engangs kameraer.. Festen på de små timer indeholdte et lapdance af Thomas til mig til You can leave your hat on, og det indkluderede en masse flødeskum..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bondefruen skriver: Rigtig dejlige billeder - elsker jo bare bryllupper Og hold da fast en flot kjole, den må du li fortælle mig hvor du har fundet henne? Og stort tillykke forresten
Rigtig dejlige billeder - elsker jo bare bryllupper
Og hold da fast en flot kjole, den må du li fortælle mig hvor du har fundet henne?
Og stort tillykke forresten
Tusind tak.. Den er købt ved http://www.abc-brudekjoler.dk/ fantastisk søde piger!!!
Findusinde skriver: Tusind tak.. Den er købt ved http://www.abc-brudekjoler.dk/ fantastisk søde piger!!!
Uh der må jeg li ind og lure - 1000 tak og igen mange gange tillykke
Stort tillykke med brylluppet og fantastiske billeder
Hvor er det da nogen fantastiske og dejlige billeder! Hjerteligt tillykke med jeres meget smukke og rørende bryllup! Du ser fantasisk ud og ligeså gør din husbond og jeres datter
tillykke med bryllupet... hvor er i fine alle tre..
hvad er det der bliver holdt op af pigerne i med de blå handsker efter i kommer ud af kirken???
Findusinde skriver: Fuldstændig fantastisk fest, til den lyse morgen... kl 5 var vi færdige med at vikle vores seng ud af tape og fjerne ris..
Fuldstændig fantastisk fest, til den lyse morgen... kl 5 var vi færdige med at vikle vores seng ud af tape og fjerne ris..
STORT TILLYKKE!!!
Hvor ser I bare helt fantastiske ud!!!
Er ret vild med det billede hvor du går op ad kirkegulvet og ser meget rørt ud!
MoarHvidovre skriver: Stort tillykke med brylluppet og fantastiske billeder
Fru Petersen - Mor til Elias skriver: Hvor er det da nogen fantastiske og dejlige billeder! Hjerteligt tillykke med jeres meget smukke og rørende bryllup! Du ser fantasisk ud og ligeså gør din husbond og jeres datter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128