Vores bryllup den 30 juli... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.903 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Findusinde

Fuldstændig fantastisk fest, til den lyse morgen... kl 5 var vi færdige med at vikle vores seng ud af tape og fjerne ris..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Frk.Munk

Stort tillykke igen Kone  Du er simpelthent bare så smuk i den kjole!!! måtte jo lige se billederne igen igen

Det ser ud til i har haft en fantastisk fest

Anmeld

2. august 2011

Findusinde

Åhh tusind tak søde!! Det var den sjoveste fedeste fest... vi havdes slet slet ikke lyst til at den skulle slutte..

Anmeld

2. august 2011

B&J

KÆMPE TILLYKKE

Hvor er i bare super flotte alle 3 og hvor ser det ud til at ha været en rigtigt dejlig dag, og sikke nogle flotte  

Anmeld

2. august 2011

Findusinde

B&J skriver:

KÆMPE TILLYKKE

Hvor er i bare super flotte alle 3 og hvor ser det ud til at ha været en rigtigt dejlig dag, og sikke nogle flotte  

Tuisind tak!! Det var den dejligste dag!!

Anmeld

2. august 2011

skønneunger

Findusinde skriver:

Fuldstændig fantastisk fest, til den lyse morgen... kl 5 var vi færdige med at vikle vores seng ud af tape og fjerne ris..

ååh hvor er du dog smuk i din brudekjole og rigtig flot brudebuket.

er det supermand manchet knapper din mand har på ? det ligner i ihvertfald og syntes det er en fed detalje

Anmeld

2. august 2011

Findusinde

skønneunger skriver:

ååh hvor er du dog smuk i din brudekjole og rigtig flot brudebuket.

er det supermand manchet knapper din mand har på ? det ligner i ihvertfald og syntes det er en fed detalje

Tusind tak!! Ja det er superman! Han er total film nørd, og der var filmplakater i lokalet hvor vi holdte festen..

Anmeld

2. august 2011

skønneunger

Findusinde skriver:

Tusind tak!! Ja det er superman! Han er total film nørd, og der var filmplakater i lokalet hvor vi holdte festen..

hahaha hvor godt!! lyder som min kæreste, jeg syntes kun det er fedt sådan noget.

Anmeld

2. august 2011

Risen

Hvor ser det fantastisk ud! 

Stort tillykke!

Wow jeg glæder mig til min tur m 3 små uger.. 

Smid endelig flere billeder ind 

Anmeld

2. august 2011

Hvem?

Findusinde skriver:

Rigtig dejlige billeder - elsker jo bare bryllupper

Og hold da fast en flot kjole, den må du li fortælle mig hvor du har fundet henne?

Og stort tillykke forresten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.