Felix 4 mdr. (og mor 25 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

AnneBJ

Kit skriver:

Ej, jeg har da misset det her indlæg fuldstændig

Stort tillykke med de 25 år - skøn alder! 

Fantastisk udpate og dejlige billeder.

Tak Kit - og man kan jo ikke være alle steder...

Glæder mig til update (og billeder!!?) af den lille.. Berte!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

piadas

Aj altså! Jeg var sikker på, at jeg havde kommenteret din update!

Nå, men altså - dejlige billeder som altid. Tænk sig at lille Felix også en dag skulle have grød!

Hvor kender jeg bare ALT for godt det der med at sprede budskabet, og så ikke lige få det man ønsker sig alligevel! Inden jeg fødte, havde jeg kommet med hentydninger om at vi havde masser af tøj til Ida, men intet legetøj, i håb om at folk fangede budskabet. Hvad fik vi så i barselsgave - MASSER af tøj! Godt det kunne byttes!

Jeg kan godt forstå, I valgte at tage Felix med på Bones - jeg havde gjort det samme!

Anmeld

12. august 2011

Kit

AnneBJ skriver:

Tak Kit - og man kan jo ikke være alle steder...

Glæder mig til update (og billeder!!?) af den lille.. Berte!

Puha...jeg må nok hellere fået lavet en update snart så - mon hun vil sove lidt i dag, så mor her kan skrive lidt?!?!?

Anmeld

12. august 2011

Line Højdal

AnneBJ skriver:

Skønne billeder og dejligt indlæg...
STORT FORSINKET TILLYKKE

Hvor er det bare vildt som tiden går - og stadig dejligt at kunne følge dig og Felix lidt... Aske er jo kun lige et par uger "bagud"... Her har vi dog helt styr på at få fat i tær'ne - det er bare skide sjov  Glæder mig til at han kommer til at nyde det der med at ligge på maven lidt mere og ikke mindst til at han begynder at trille rundt. Her roterer vi ind til videre bare som en propel... men det er han tilgengæld knald god til

til dig, Line

Anmeld

13. august 2011

AnneBJ

Pipkukkeren skriver:

Skønne billeder og dejligt indlæg...
STORT FORSINKET TILLYKKE

Hvor er det bare vildt som tiden går - og stadig dejligt at kunne følge dig og Felix lidt... Aske er jo kun lige et par uger "bagud"... Her har vi dog helt styr på at få fat i tær'ne - det er bare skide sjov  Glæder mig til at han kommer til at nyde det der med at ligge på maven lidt mere og ikke mindst til at han begynder at trille rundt. Her roterer vi ind til videre bare som en propel... men det er han tilgengæld knald god til

til dig, Line

Tusind tak Line, og selv tillykke - også lidt forsinket!

Hvor er han sej, lille Aske - Felix  ligger hvor han bliver lagt, og jeg tillader mig bare at nyde det!

Anmeld

14. august 2011

Sofia

TILLYKKE med fødselsdagen og den dygtige lillemand!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.