Tiden går når man har det sjovt - og rigtig stærkt, hvis man har det rigtig sjovt! 
Felix bliver større og dejligere for hvert minut føles det som, og er nu 69,5 cm lang og vejer 7,5 kg... Synes godt nok også han var blevet lidt tung at slæbe på... 

Han er lige blevet færdig med 19 ugers springet - oh my! han var billigt til salg i den uge det stod på! Nåh, men nu er han jo bare min skønne basse igen, som sover på sit eget værelse, flytter legetøj fra hånd til hånd, putter det i munden - ligesom alt andet inden for rækkevidde, har fået øje på sine tæer (kan dog ikke fange dem selv endnu), hviner så højt at han forskrækker sig selv, lukker læberne sammen og puster luft ud (DÉT er sjovt!!), får vælling og smagsprøver på risgrød, og holder sig så rank når han sidder. Han støtter fra på benene, følger os og alt andet med øjnene, genkender tydeligt far og mig, både stemmer og udseeende, øver sig i at trille og kan næsten fra mave til ryg.
Om aftenen er han møgbesværlig at putte, igår brugte jeg fx 1½ time, selvom han er træt - ikke for træt, mæt, stimuleret og generelt tilpas.. Jeg har ikke knækket koden om hvor det går galt, og glæder mig blot over jeg har barsel = tid... Selvom jeg godt kunne finde andre ting at lave mellem 20.30 og 22...
Jeg har igår startet projekt "meget-lidt-sukker" (for 0-sukker kan jeg ikke holde) og har overholdt det i 1½ døgn... Wuhuu til mig..
Jeg gider simpelthen ikke veje 10-15 kg for meget resten af min barsel og så skulle til at slåsse med det, når jeg også skal i skole/til eksamen! Så nu er det nu!
I søndags blev Felix 4 mdr., og jeg 25 år. Vi holdt fødselsdagsmorgenmad for familie og svigerfamilie - min fødselsdag altså, vi fejrer ikke som sådan barnet hver måned!
Felix' oldemor har fingeren helt på pulsen ifht. hans behov, så hun er helt klar over om han er tørstig, sulten, for kold, for varm, træt osv., længe før vi selv er... fantastisk hjælp (ironi kan være anvendt). En kæmpe hjælp var det også da hun efter 2,5 times rundtur og dikkedik for mindstemand, forlangte billeder af ham og hans kusiner (på 1½ og 4 år) - alle 3 unger var max smadrede og vrøvlede, men billedet? Det skulle da tages... tsk tsk.. 

Anne, som nu er et kvart århundrede!