Kæmpe tøj-bjerg!! småfolk, katvig, mm. str. 50-80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. august 2011

Buckley

Det er fandme stort af dig, og kan sagtens forstå at du ikke gider bruge krudt på at skulle sende så meget, folk skulle bare være glade for at få tilbuddet om GRATIS ting, så burde man også lige kunne ofre lidt på det benzin det ny koster...-hvis jeg var gravid eller havde en datter havde jeg med glæde kørt for det! :-) håber der kommer en venlig sjæl der vil hjælpe dig af med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

eElak

NinaSophia skriver:

Respekter venligst at jeg ikke ønsker at sende det.

Jeg bruger min tid på og finde tøj, ting og diverse som i kan få GRATIS og i steden for at smide hele molevitten ned til Røde Kors, så bruger jeg min tid og mit hjerte på at giver jer muligheden for at få alt dette helt gratis, og så syntes jeg det er en anelse strængt at i spørg om jeg ikke godt vil sende det på trods af at jeg har skrevet i tråden at jeg ikke ønsker at sende det, da jeg har nok at se til pt, med barnedåb, flytning, hundehvalpe i hele hytten osv.

Jeg syntes folk skulle respektere det, jeg mister gang på gang lysten til at forære jer ting, og det ender med at jeg ikke sætter det herind næste gang..

På forhånd tak. - jeg prøver bare at hjælpe....

Anmeld

2. august 2011

eElak

Jeg venter på svar fra min veninde om hvilket køn hun venter sig.. Hvis det er en pige, så tør jeg vædde med at hun gerne ville have det.. Hendes kæreste kommer i Kalundborg indimelllem... 

MEn hvis det er væk inden, så er det forståeligt nok..

Hun får besked i denne måned (kan ikke huske hvornår) 

Anmeld

2. august 2011

twiggi

Moster til 15 skriver:

Det er fandme stort af dig, og kan sagtens forstå at du ikke gider bruge krudt på at skulle sende så meget, folk skulle bare være glade for at få tilbuddet om GRATIS ting, så burde man også lige kunne ofre lidt på det benzin det ny koster...-hvis jeg var gravid eller havde en datter havde jeg med glæde kørt for det! :-) håber der kommer en venlig sjæl der vil hjælpe dig af med det..

Anmeld

2. august 2011

Frk.S

Moster til 15 skriver:

Helt enig!!

Det er godt nok noget af et tilbud at få så mange lækre ting HELT gratis. Hvis jeg boede lidt tættere på ville jeg da gerne have det, og kan sagtens forstå du ikke vil sende.

Synd hvis det skal ende med at blive til frustration for dig at være så gavmild.

Anmeld

2. august 2011

twiggi

lukket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.