Kæmpe tøj-bjerg!! småfolk, katvig, mm. str. 50-80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. august 2011

twiggi

FrkLarsen skriver:

Så flot af dig at give så meget tøj væk til folk som har brug for det   

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

mamiolvi

NinaSophia skriver:

Respekter venligst at jeg ikke ønsker at sende det.

Jeg bruger min tid på og finde tøj, ting og diverse som i kan få GRATIS og i steden for at smide hele molevitten ned til Røde Kors, så bruger jeg min tid og mit hjerte på at giver jer muligheden for at få alt dette helt gratis, og så syntes jeg det er en anelse strængt at i spørg om jeg ikke godt vil sende det på trods af at jeg har skrevet i tråden at jeg ikke ønsker at sende det, da jeg har nok at se til pt, med barnedåb, flytning, hundehvalpe i hele hytten osv.

Jeg syntes folk skulle respektere det, jeg mister gang på gang lysten til at forære jer ting, og det ender med at jeg ikke sætter det herind næste gang..

På forhånd tak. - jeg prøver bare at hjælpe....

Det Er helt ok , det respekterer jeg ...

Anmeld

2. august 2011

L.J.L

NinaSophia skriver:

jeg druuukner i tøj, det er mærkerne: Småfolk, katvig, freinds, MY, h&m, mee to og den slags.

Der er mærker på meget af tøjet, og derfor helt nyt!

Jeg har en masse af tøjet som jeg troede jeg kunne få brugt, og derfor klippet mærkerne af men det er aldrig brugt.
Noget af det er brugt 1-2 gange.

Jeg har en hel ny pakke bleer, jeg ikke fik brugt. kun lige åbnet.
8HELT NYE sutter.

3 par sko, en masse sutsko, en masse hagesmækker, huer, nissehuer til baby, nye vanter, en flyverdragt, diverse babyprøver og 1½ kasse ammeindlæg..

Og da jeg gentagende gange har oprettet tråde med tøj jeg bortgiver med høj værdi, denne her bunke tøj sender jeg desvæære ikke, der er så meget at det ville koste en mindre formue at sende via postdk.

Jeg bor i Kalundborg, vestsjælland.

Hvor er det flot at du forærer det hele væk! Havde jeg haft en lille pige, var jeg med glæde kørt til Kalundborg for at hente det

Håber der er nogle i din nærhed som mangler!

Anmeld

2. august 2011

Taniakb

Hvorfor filen ska Kalundborg være så langt væk??

Jeg er vildt interesseret og vil også gerne gi penge for det, hvis du ikke er kommet af med det inden du skal til Holbæk..
Er bare 40 + 5 idag og tør ikke at sætte mig ind bag rattet på sådan en lang tur ..

Du må meget gerne ha mig i tankerne d.16 hvis det er. Og vil som sagt godt gi lidt til benzinen nu hvor du bortgiver

Anmeld

2. august 2011

Mutti2B

NinaSophia skriver:

Respekter venligst at jeg ikke ønsker at sende det.

Jeg bruger min tid på og finde tøj, ting og diverse som i kan få GRATIS og i steden for at smide hele molevitten ned til Røde Kors, så bruger jeg min tid og mit hjerte på at giver jer muligheden for at få alt dette helt gratis, og så syntes jeg det er en anelse strængt at i spørg om jeg ikke godt vil sende det på trods af at jeg har skrevet i tråden at jeg ikke ønsker at sende det, da jeg har nok at se til pt, med barnedåb, flytning, hundehvalpe i hele hytten osv.

Jeg syntes folk skulle respektere det, jeg mister gang på gang lysten til at forære jer ting, og det ender med at jeg ikke sætter det herind næste gang..

På forhånd tak. - jeg prøver bare at hjælpe....

Da dit argument for ikke at sende det var at det ville koste for meget, synes jeg da ikke du kan blive irriteret over at folk spørger. At du ikke har tid til det er jo en helt anden sag 

Anmeld

2. august 2011

132319

Hvilke størrelser er der?

Anmeld

2. august 2011

twiggi

Mutti2B skriver:

Da dit argument for ikke at sende det var at det ville koste for meget, synes jeg da ikke du kan blive irriteret over at folk spørger. At du ikke har tid til det er jo en helt anden sag 

amen altså, gider ikke egnang forklare det..

at jeg ikke sender 2 sorte sække med tøj og 3 indkøbsposer med ting + 1½ pakke bleer, det er bare sådan landet ligger, jeg kan ikke gå ned med så meget og finde en stor nok kasse osv, det er simpelthen så flabbet af dig at skrive det der.. bare fordi jeg ikke tog imod dit tilbud mht at sende det til dig..

slutprut.

Anmeld

2. august 2011

twiggi

132319 skriver:

Hvilke størrelser er der?

50-80+

Anmeld

2. august 2011

Taniakb

har skrevet en besked til dig

Anmeld

2. august 2011

Mutti2B

NinaSophia skriver:

amen altså, gider ikke egnang forklare det..

at jeg ikke sender 2 sorte sække med tøj og 3 indkøbsposer med ting + 1½ pakke bleer, det er bare sådan landet ligger, jeg kan ikke gå ned med så meget og finde en stor nok kasse osv, det er simpelthen så flabbet af dig at skrive det der.. bare fordi jeg ikke tog imod dit tilbud mht at sende det til dig..

slutprut.

Gider du da lige tale ordenligt . Vi er jo ikke tankelæsere, vel? Skriver jo netop til dig at det er forståeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.