Gravid, hvornår afslørrede i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

askovj

De nærmeste vidste det da jeg var ca. 7 uger henne og vi startede med at fortælle noget, da jeg var 5 uger henne. Da havde vi fået det bekræftet ved lægen.

På facebook blev det først offentliggjort, da jeg havde været til MD, så jeg var ca. 20 uger henne.

Vi ventede så længe med facebook, fordi jeg ikke syntes at der var nogen grund til at skilte med graviditeten der, hvis nu der var noget galt og vi fravalgte barnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Fenja09

Vi fortalte kun vores nærmeste det indtil efter NF scanning - der off. vi det f.eks på Facebook

/Fenja

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Mange tak for alle jeres svar :-)

Anmeld

2. august 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Hey

Hvor langt var i henne i graviditeten før i afslørrede det overfor venner/bekendte feks via facebook??

tætte venner/veinder og bedsteforældre (atså vores forældre) fik det af vide omkring uge 7 ca. Det blev facebook officielt da jeg var i 13 uge  (efter NF).

Anmeld

2. august 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Hey

Hvor langt var i henne i graviditeten før i afslørrede det overfor venner/bekendte feks via facebook??

forældre, svigerforældre og søskende fik det afvide med det samme næsten

resten fik det afvide da vi fik en vellykket moderkage biopsi og fik et godt svar

Anmeld

3. august 2011

lille83

1. gang i 8.uge- kunne ikke holde det hemmeligt mere pga kvalme. så kom der lige 4 gange hvor vi mistede så folk fandt hurtigt ud af det og kom ikke som en overaskelse. nu her ved denne graviditet rendte vi til sygehus/læge/scanninger div. steder g´fra 6.uge også ellers hver 14.dag. så folk gættede det med det samme....

Anmeld

3. august 2011

Jolene

Anonym skriver:

Hey

Det var ret svært at holde hemmeligt for familie og kollegaer, da vi var i fertilitetsbehandling, så de havde været med fra starten.

Anmeld

3. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hey

Mit arbejde vidste det ret hurtigt pga tiltagende kvalme. 

Familie og venner fik det at vide på vores bryllupsdag da jeg var i 10 uge - dagen efter slog vi det op på FB :0)

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

Familien fik det afvide med det sammen, ville slet ikke kunne gå med sådan en dejlig hemmelighed, vi fandt så lige ud af at nogle af vores venner ikke viste det for et par uger siden, men nu ved de det. hihi

Facebook var jeg vist i uge 12 enden vi skrev noget der

Anmeld

3. august 2011

LotteN

Ved den første sagde vi den efter lægeundersøglsen, så det må have været omkring de 8 uger.
Da jegblev gravid anden gang, var jeg ca. 10 uger henne da vi sagde det - en uge senere fik jeg en SA.

Nu er jeg gravid igen og er ca 6 uger henne. Jeg har kun fortalt det til en veninde, da vi har snakket meget om det, da hun også forsøge at blive gravid. Jeg har en stor lyst ti lat fortælle folk det, men jeg er så meget i tvivl om, den bliver der denne gang, så tør ikke fortælle det endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.