Gravid, hvornår afslørrede i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Anonym trådstarter

Hey

Hvor langt var i henne i graviditeten før i afslørrede det overfor venner/bekendte feks via facebook??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hey

Hvor langt var i henne i graviditeten før i afslørrede det overfor venner/bekendte feks via facebook??

Alle mine nærmeste vidste det inden 12 uge Jeg ville ikke risikere, at de hørte det fra andre. Og skulle der gå noget galt (7, 9, 13) - så havde jeg deres forståelse.

Facebook fik det at vide d. 1. april Da var jeg 18 uger henne. Det blev egentlig kun annonceret fordi det nu engang var 1. april og de fleste troede det var en aprilsnar! 

Anmeld

2. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hey

7. uge Kunne og ville ikke holde det hemmeligt længere. Vi synes også det ville være træls at skjule vores sorg, hvis vi mistede

Anmeld

2. august 2011

Alba

Alle mine nærmeste vidste det inden 12 uge Jeg ville ikke risikere, at de hørte det fra andre. Og skulle der gå noget galt (7, 9, 13) - så havde jeg deres forståelse.

Facebook fik det at vide d. 1. april Da var jeg 18 uger henne. Det blev egentlig kun annonceret fordi det nu engang var 1. april og de fleste troede det var en aprilsnar! 

Fedt med 1. april, havde selv tænkt på det...  Synes heller ikke der er grund til at gå og skujle det for længe, når først nogen ved det kommer det som regel videre og så er muligheden for selv at fortælle jo ødelagt.

Anmeld

2. august 2011

LilleMie

Det er ikke afsløret på FB endnu for vores vedkommende. Men vi gør det, når jeg har snakket med mit arbejde om 2 uger (så har jeg været til NF), der er jeg 13+3. De nærmeste venner og familie fik det at vide fra uge 7-8 stykker og løbende til nu, er ved at være "i mål" efterhånden med alle, jeg vil fortælle det til personligt .

Anmeld

2. august 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hey

Var i 9 uge <3

Anmeld

2. august 2011

Ka+Ma=Be

Alba skriver:

Fedt med 1. april, havde selv tænkt på det...  Synes heller ikke der er grund til at gå og skujle det for længe, når først nogen ved det kommer det som regel videre og så er muligheden for selv at fortælle jo ødelagt.

Ja, vi hyggede os også meget over det hehe

Jeg synes i hvert fald, det var vigtigt, at nå at få fortalt de nærmeste det personligt, inden nogle andre gjorde det

Anmeld

2. august 2011

CamillaValby

7. uge Kunne og ville ikke holde det hemmeligt længere. Vi synes også det ville være træls at skjule vores sorg, hvis vi mistede

Haps

Offentlig gjorde det blot først på face efter NF. Der var jeg 13 + noget. Familie og de tætteste veninder fik det afvide.

Anmeld

2. august 2011

Alba

Katte87 skriver:

Ja, vi hyggede os også meget over det hehe

Jeg synes i hvert fald, det var vigtigt, at nå at få fortalt de nærmeste det personligt, inden nogle andre gjorde det

Det er heller ikke rart for andre at høre det af omveje, man vil jo helst høre det fra en selv..

Anmeld

2. august 2011

Ka+Ma=Be

Alba skriver:

Det er heller ikke rart for andre at høre det af omveje, man vil jo helst høre det fra en selv..

Ja præcis min tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.