At be om hindeløsning 38+0 - hvad er chance for jm siger ja?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Jeg tror der er gode chancer - jeg havde selv bækkenløsning og var tvangsindlagt på sofaen den sidste 6 uger af min graviditet. 

Uge 38 var jeg ved jordemoder og havde det underligt - det var fordi jeg havde åbnet mig 2 cm. 

Hun lavede noget trylleri på mig - ikke hindeløsning for som hun sagde så fik hun ballade når jeg kom på fødegangen da jeg er første gangs fødende. 

Hvis du er 2 gangsfødende så er der nok en bedre mulighed? 

Men fakta er at vi sad og snakkede igangsættelse grundet min bækkenløsning, men heldigvis var jeg selv igang 

Krydser for du kan blive sat igang 

Nej hvor dejligt for dig Fødte du så i uge 38?  Hvis jeg ikke bliver sat igang eller føder før termin, håber jeg bare at jeg i det mindste kan blive sat igang nogle dage over termin - så jeg ikke skal gå 14 dage. Vi må se hvad jm siger! Er spændt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Jeg er led og ked af min graviditet, mest pga bækkensmerter så jeg ikke kan lave noget+vand i fødder/lægge/arme/hænder+psykiske problemer/depression.

Sidst jeg var til jm sagde hun at hun ville lave hindeløsning når jeg var 40+0. Men hvad mon mine chancer er for at hun evt vil lave det når jeg skal til jm 38+0? Hvis jeg altså er modnet nok til det.

Jeg synes du skal tale med din jordemoder om det. Muligheden er der jo. Jeg kender til en, der blev sat i gang 38+0 fordi hun simpelthen ikke kunne mere. Hun led både af slem bækkenløsning, men også psykiske problemer- og måtte jo ikke tage sin medicin under graviditeten. Hun blev sat i gang så hun kunne få lov til at starte op på sin medicin. Der er mange faktorer der spiller ind. Hendes baby var også stor nok til det, og hendes krop var meget tæt på at være klar til det.

Held og lykke og rigtig god bedring med det!

Anmeld

2. august 2011

Mille83

Anonym skriver:

Nej hvor dejligt for dig Fødte du så i uge 38?  Hvis jeg ikke bliver sat igang eller føder før termin, håber jeg bare at jeg i det mindste kan blive sat igang nogle dage over termin - så jeg ikke skal gå 14 dage. Vi må se hvad jm siger! Er spændt.

Jeg fødte om aftenen den dag jeg var ved jordemoder i uge 38 

Anmeld

2. august 2011

1012lmp

Det er bare SÅ svært at blive sat i gang.. jeg blev dog sat igang 37+2 men som i andre siger der er såååå mange faktorer der spiller ind..!

Det er ikek noget man bare lige får lov til fordi man har lidt ondt... første gang lod de f.eks. mig gå 3 uger over tid trods bækkenløsning og meget vand i kroppen... han havde det jo godt..!

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Det er bare SÅ svært at blive sat i gang.. jeg blev dog sat igang 37+2 men som i andre siger der er såååå mange faktorer der spiller ind..!

Det er ikek noget man bare lige får lov til fordi man har lidt ondt... første gang lod de f.eks. mig gå 3 uger over tid trods bækkenløsning og meget vand i kroppen... han havde det jo godt..!

Hvorfor blev du sat igang 37+2?

Nej men nu har jeg ikke bare "lidt ondt" som du skriver  Men er da udemærket klar over at så længe han har det godt, er det bedst han bliver derinde  men nogengange synes jeg man skal se på moderens ve og vel også. Jo længere tid jeg går sådan her, jo længere tid tager det jo også at komme ovenpå når babyen er kommet ud.

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Jeg fødte om aftenen den dag jeg var ved jordemoder i uge 38 

Årh hvor skønt

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Jeg synes du skal tale med din jordemoder om det. Muligheden er der jo. Jeg kender til en, der blev sat i gang 38+0 fordi hun simpelthen ikke kunne mere. Hun led både af slem bækkenløsning, men også psykiske problemer- og måtte jo ikke tage sin medicin under graviditeten. Hun blev sat i gang så hun kunne få lov til at starte op på sin medicin. Der er mange faktorer der spiller ind. Hendes baby var også stor nok til det, og hendes krop var meget tæt på at være klar til det.

Held og lykke og rigtig god bedring med det!

Tak for dit indlæg. Jeg må se hvad hun siger!

Hvis jeg så bare evt. kunne blive sat igang til termin så jeg ikke skal gå med tanken om at gå over tid.

Jeg tager ikke medicin, men har talt med lægen om at skulle begynde når jeg har født. Nu må vi se, alt kan jo ændre sig når lillemanden kommer ud

Anmeld

2. august 2011

Dianaaa

jeg kigger lige med her,

har lige selv stillet næsten samme smørgsmål herinde.. 

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

Dianaaa skriver:

jeg kigger lige med her,

har lige selv stillet næsten samme smørgsmål herinde.. 

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Tak for dit indlæg. Jeg må se hvad hun siger!

Hvis jeg så bare evt. kunne blive sat igang til termin så jeg ikke skal gå med tanken om at gå over tid.

Jeg tager ikke medicin, men har talt med lægen om at skulle begynde når jeg har født. Nu må vi se, alt kan jo ændre sig når lillemanden kommer ud

Jeg håber at i finder en løsning som er god for både dig og dit barn

for at hun går med til at kickstarte din fødsels til din termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.