Det får du ikke, hvis jordemoderen overholder de retningslinjer, der foreligger, der er jo ikke på nogen måde indikation for at lave tiltag for at hjælpe fødslen i gang, det er "kun" din elendighed, der taler for, og det er ikke nok - der er dog brodne kar i branchen, som gør det alligevel, men jeg ville aldrig vælge det, hvis min krop ikke var klar.
I øvrigt vil jeg lige oplyse dig om, at det kun er ca. 1/3, der har gavn af en hindeløsning, og det er overvejende dem, som allerede har åbnet sig lidt. De sidste 2/3 fordeler sig på dem, som ikke har nogen som helst virkning af det og på dem, som får forværring af de gener, der var i første omgang, småsmerter og ubehag, plukveer og almen utilpashed (og det vil jo så slet ikke være sjovt at tilføje på listen over ubehageligheder de næste 2 uger).
Pøj-pøj.
Tilføjelse: Jordemoderen vil sikkert gerne kigge, hvordan dine modningsforhold er, det kan jo være, der er en glædelig overraskelse. Hvis der ikke er sket noget, kan det alligevel gå fra 0-100 på ingen tid, så fat mod.
Anmeld