Drengenavne tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

170811

Anonym skriver:

Dilemma om navne:

MIG: Dreng/ Nicklas,Alex,

-min kæreste: Preben,Marcus 

MIG: Pige/ Mia,Nina,Mathilde,Sara

-min kæreste: Vi får ikke en pige så hvorfor spilde tid på at finde et navn til en datter vi aldrig får. Jeg laver kun drenge 

Skal bare IKKE have en dreng der hedder enten Preben eller Marcus. No way. Kom frisk med jeres bedste drenge navne..! 

Sean, jamie, liam, klemens, joel !!  

Min kæreste sagde også den der med han kun kunne lave drenge. :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Ciss

Anonym skriver:

Dilemma om navne:

-min kæreste: Vi får ikke en pige så hvorfor spilde tid på at finde et navn til en datter vi aldrig får. Jeg laver kun drenge 

Skal bare IKKE have en dreng der hedder enten Preben eller Marcus. No way. Kom frisk med jeres bedste drenge navne..! 

Min første tanke er: Måske kan han godtage Axel i stedet for Alex? Det synes jeg i hvert fald også er et rigtig flot navn...

Andre drengenavn jeg kan lide: Mikkel, Samuel, Simon, Leonel, Leon, Aslak, Timothy, Henry, Julian, Ian, Linus...

Håber, det kan være lidt inspiration videre, for det lyder for mig, som at I bare er nødt til at lede videre.....

Når det gælder pigenavn: Hvis han siger det til dig på den måde, jammen så må han vel bare finde sig i, at du alene bestemmer navnet, hvis I skulle få en pige. Han har jo ikke noget forslag.

Uanset, lykke til med at blive enige. Jeg tror, vi er mange, som har haft det rigtig vanskeligt, før vi har klaret at finde et fælles navn.

Anmeld

3. august 2011

Rødhætte

Anonym skriver:

Dilemma om navne:

Jeg elsker navnet Nicklas.. Det kunne jeg godt finde på at bruge hvis jeg fik en dreng mere.. Prøv om du ikke kan få "løsnet" din kæreste lidt op  Personligt ville jeg virkelig synes det er synd hvis I skal have en dreng der skal hedde Preben

Anmeld

3. august 2011

modesty

Preben, hahahahaaaah! Nej, det går bare ikke. Jeg synes nu at Markus er meget fint.

Min liste:

August

Max

Stellan

Elton

Hannibal

Milo

Otto

Mika

Rune

Alban

Robin

Absalon

Eigil

Frej

Malik

Anmeld

3. august 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Dilemma om navne:

kan du li navnet Marco , for så kunne du forslå det istedet for Markus

Anmeld

3. august 2011

dukke

Jeg kan godt lide

Aksel det hedder min søn

Anmeld

3. august 2011

MortilCilas

Mitbarnsnavn.dk/navnemaskinen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.