Drengenavne tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.797 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Anonym trådstarter

Dilemma om navne:

MIG: Dreng/ Nicklas,Alex,

-min kæreste: Preben,Marcus 

MIG: Pige/ Mia,Nina,Mathilde,Sara

-min kæreste: Vi får ikke en pige så hvorfor spilde tid på at finde et navn til en datter vi aldrig får. Jeg laver kun drenge 

Skal bare IKKE have en dreng der hedder enten Preben eller Marcus. No way. Kom frisk med jeres bedste drenge navne..! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Dilemma om navne:

-min kæreste: Vi får ikke en pige så hvorfor spilde tid på at finde et navn til en datter vi aldrig får. Jeg laver kun drenge 

Skal bare IKKE have en dreng der hedder enten Preben eller Marcus. No way. Kom frisk med jeres bedste drenge navne..! 

Åh der er jo såååå mange pæne drengenavne - vores søn hedder Jakob.

Vi havde flere oppe da vo fandt yd af at vi ventede en dreng bla. Frederik, Tristan, Mathias og Christian. Men eller søg drengenave på nettet.

Håber i bliver enige

Anmeld

2. august 2011

marloutti

Anonym skriver:

Dilemma om navne:

Altså Preben... Det må da være en spøg fra hans side? Eller? 

Nå, anyway.... Hvis det absolut skal være nogen af dem du har nævnt så synes jeg Alex er bedst...

På familiestyrelsens hjemmeside kan man se alle de godkendte navne.... Der er nok at vælge imellem...

Anmeld

2. august 2011

SaNiNa

nej nej ikke Preben det kan man ikke kalde et barn i dag... Jeg holder helt sikkert på Nicklas da min prins hedder det. Vi viste dog ikke hvad han skulle hede sa han blev født, men han var bare en lille Nicklas.

Pigenavn kan jeg ikke hjælpe med for vi aner heller ikke selv hvad navne vi skal vælge til lillesøster.

Og det med din kæreste kun laver drenge, det bestemmer han jo deværre ikke selv. min svigerfar har også altid sagt at i deres familie kunne de kun lave drenge, men nu venter vi altså en lille pige.

Anmeld

2. august 2011

GitteC78

He he he he... Min mand fætter sagde det samme, da hans kone var gravid og de endte med at få en pige som det første barn. Så det var en ommere, anden gang kom drengen. Så vil da være sjovt hvis i fik en pige

Preben  Hmmmm.... Det er da synd for drengen. Men så er han da sikker på at han ikke kommer til at hedde Preben H eller Preben C. Min mand ville have at vores søn skulle hedde Folmer. Det er ikke lige min kom the. Vores søn hedder Daniel.

Jeg kan bedst lide Nicklas og Sara.

Anmeld

2. august 2011

Lone Jakobsen

hi hi, jamen synes ellers Marcus er virkelig dejligt...men Preben

navne er altid super svært. her hjemme havde vi også mange lange samtaler før vi blev enige. jeg var til Luka, Evan og David, og min mand var til Peter, Patrick osv. vi endte med noget lidt midt imellem.

men skulle jeg nævne en række navne som optræder i vores familie, så kommer der her i tilfældig rækkefølge:

Rasmus

Elian

Daniel

Isac

Valentin

Zakarias

Alexander

håber dog i finder jeres eget kompromis. vi havde styr på pigenavnet rimelig hurtigt, men fandt først drengenavnet langt senere.

Anmeld

2. august 2011

Kloster

Total griner  Sikke da en Macho-mand du har dig der...

Mon ikke macho-manden bliver blød i knæene, hvis han alligevel kommer til at stå med en lille datter i armene.

Og navnet Preben.... Ha ha.... Sikke et godt solid dansk drengenavn! Men mon ikke bare det er en spøg. Måske orker han ikke snakke flere navne, før han står med barnet i armene...

Ved det self ikke, men jeg tror, I er første gangs forældre også kan alt det baby-halløj godt være noget mættende for mænd.

Nå ang spørgsmålet... Så har jeg 3 drenge og de hedder Rasmus, Nicolaj og Mads.

Anmeld

2. august 2011

Pigent

Dilemma om navne:

Nicklas - Det er et fint drengenavn. 

Alex - Det er jeg altså ikke vild med, så er Alexander meget bedre.

Preben - Er helt enig med dig.

Marcus - Fint drengenavn, men ja jeg kender desværre en Marcus som ikke lige er den fyr jeg synes om.

Mia - Det er fint navn, men jeg synes der findes bedre navne.  Hvad med Miamaya/Miamaja eller Mia Maya/Mia Maja

Nina - Det er fint navn, men jeg synes der findes bedre navne.  

Mathilde - Elsker det.

Sara - Rigtig flot navn. Sarah er også flot. 

I kan lige få min navneliste både pigenavne og drengenavne

Drengenavne:
Anton
Sofus
Bertil
William
Micas
Noah
Viktor
Frederik/Frederic/Frederich  
Valdemar
Villum
Tristan
Malthe

Pigenavne:
Josefine/Josephine
Josefina/Josephina
Eline
Naja/Naia/Naya/Naija
Merle
Maya/Maia/Maja/Maija
Aya
Augusta
Fransiska
Mynthe
Rebekka
Malucca
Astrid
Marie
Vilhelmine
Mathilde
Rasmine
Mikkeline
Lærke
Celina
Isabella
Filippa 
Kathrine
Julie
Laura 

Anmeld

2. august 2011

Sofia

Alfred

Anmeld

2. august 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Dilemma om navne:

Lauge og Hjalte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.