Mødes i storkøbenhavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

Seker

Nattan1986 skriver:

Ja men hvad siger ni til at vi måske mødes i rødovre center eller i city 2? det virker jo nemmest når vi bor i vestegnen

Så du er uddannet sygeplejerske fra metropol hvad sjovt...

jeg går der også, så har vi jo en del at snakke om! men er kun færdig med modul 7

men det er så synd at det ikke findes job for os spec når det faktiskt er meget behov for os ude i samfundet!! men de skal jo spare på alting..

jeg håber ihvertfald snart at du får noget!!

Jeg er helt med på at mødes:-) min datter er i dp men kan sagtens uden:-) jeg er frisk hele ugen minus fredag:-)Så ved ikke med jer andre. ? Om der bliver city 2 eller rødovre er mig ligegyldigt. City2 er tættest for mig men der findes jo tog:-) Det er rigtig træls at der ingen job som sygeplejerske er at fonde lige pt men det skal nok komme. Vi har masser at snakke om. Du må endelig sige til også hvis du skal vide noget:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Nattan1986

Seker skriver:

Jeg er helt med på at mødes:-) min datter er i dp men kan sagtens uden:-) jeg er frisk hele ugen minus fredag:-)Så ved ikke med jer andre. ? Om der bliver city 2 eller rødovre er mig ligegyldigt. City2 er tættest for mig men der findes jo tog:-) Det er rigtig træls at der ingen job som sygeplejerske er at fonde lige pt men det skal nok komme. Vi har masser at snakke om. Du må endelig sige til også hvis du skal vide noget:-)

På lørdag skal jeg jo som sagt til høje taastrup og kigge lejlighed kl 11...så måske lørdag? ellers kan jeg alle dage minus torsdag...

min datter er også i DP...så det bliver mig og den lille baby som kan mødes hvis det bliver i city 2..ellers kan hun komme med

jeg har mange spørgsmål ang studiet men skal nok begrænse..hvad for arbejde søger du? sekundær eller primær sektor?  ellers findes det godt med arbejde har jeg hørt i malmø..men med barn så er det lidt langt vækk at pendle...

Anmeld

7. august 2011

Seker

Nattan1986 skriver:

På lørdag skal jeg jo som sagt til høje taastrup og kigge lejlighed kl 11...så måske lørdag? ellers kan jeg alle dage minus torsdag...

min datter er også i DP...så det bliver mig og den lille baby som kan mødes hvis det bliver i city 2..ellers kan hun komme med

jeg har mange spørgsmål ang studiet men skal nok begrænse..hvad for arbejde søger du? sekundær eller primær sektor?  ellers findes det godt med arbejde har jeg hørt i malmø..men med barn så er det lidt langt vækk at pendle...

Jeg har muligvis en aftale lørdag men ikke sikker endnu:-) sender lige en pb lidt lettere

Anmeld

8. august 2011

Nattan1986

MelikkazMoar skriver:

taastrup

har du stadig lyst at mødes med os denne uge ?

Anmeld

9. august 2011

MelikkazMoar

Nattan1986 skriver:

ja det er jo ikke så langt vækk fra rødovre.

vi skal faktiskt kigge på en lejebolig i høje taastrup på lørdag, men den er lidt dyr...så vi ved ikke helt om vi skal droppe det.

hvor lenge til ska du på holde orlov?

sikke en sød pige du har, er hun snart 3 måneder?

Tak hun er 11 uger på onsdag..

jeg har barsel til 15 april 2012..

Anmeld

9. august 2011

MelikkazMoar

Nattan1986 skriver:

har du stadig lyst at mødes med os denne uge ?

ja, hvornår ?

Anmeld

9. august 2011

Nattan1986

MelikkazMoar skriver:

ja, hvornår ?

hvad med imorgen, onsdag sender  dig et mail

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.